bumperjim Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 (bewerkt) Goeiemorgen deze morgen Lekker fris weer op. 10 augustus 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Goedemorgen Hele nacht niet geslapen, lopen zoeken naar ID van mn zoontje. Ligt altijd in speciaal bakje en nu dus niet. Snap er niks van, regel dat soort dingen altijd precies. Om half 6 maar gaan douchen. Straks een noodpaspoort voor hem aanvragen, hopelijk lukt dat. Vanmiddag al vliegen. Had expres midden op de dag vlucht geboekt zodat we geen stress hadden en wat konden uitslapen en nu heb ik de hele nacht niet geslapen en sta stijf van de stress. Voel me zo stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Ah balen joh Maar dat zijn ze op het vliegveld wel gewend. Ff extra tijd voor uittrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Dit gebeurt een ieder een keer @Rosee. Probeer jezelf maar te vergeven.en wat fijn dat je vanmiddag pas gaat zodat je nog tijd hebt dit op te lossen zonder kunst- en vliegwerk. Fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Ohhhhhh Rosee, wat zul je je rot voelen, arme jij. Goedemorgen frummers trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Een zonnetje hier en het waait, ook wel fijn, kan het huis even goed doorwaaien... Bakje om de zaterdag te vieren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Nou het is niet zeker of hij meekan. Had gisteravond een enorme bullebak aan de telefoon en ik heb misschien niet de benodigde formulieren en de gemeente is zaterdag dicht. Wat ben ik kwaad op mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Kan je op het vliegveld wel regelen (weet niet of je van Schiphol vliegt?) ff hun website bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Mijn ex moet ook mee naar het vliegveld. Vannacht nog net het basisbewijs van inschrijving gevonden, maar heb geen geboorteakte. Kreeg ik te horen dat ik dan pech heb. hoop er maar het beste van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Stop m in je koffer joh, merken ze vast niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Nou nu hou ik erover op hoor. Ik zie het maar als een leerschool hoe ik hier mee omga. Tot nu toe niet best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Ik moet blij zijn dat ik uberhaupt op vakantie kan, hoeveel mensen kunnen dat niet. Zeikmiep die ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vernis Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Wat vervelend Rosee, niet kwaad worden op jezelf hier waait het ook erg hard, het zonnetje is hier volop aanwezig, vanmorgen een korte wandeling met de honden gemaakt mijn ischias speelt weer op, lig nu op de bank met thee en een boterham voor mij een rustig dagje denk aan tv kijken ik heb de serie Victoria opgenomen een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 5 minuten geleden zei Rosee: Nou nu hou ik erover op hoor. Ik zie het maar als een leerschool hoe ik hier mee omga. Tot nu toe niet best Nou ik moet de eerste nog tegenkomen die dan kalm blijft hoor Sterkte Rosee Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Pfff, hier schiet 99% van de mensen van in de stress hoor Rosee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 goeiemorgen frummers Rosee heeft ie m zelf niet ergens in een broekzak? Pubers kunnen zo nonchalant zijn daar kunnen moeders niets tegenin brengen met hun vaste plekken. sterkte meis, en in het ergste geval neemt ex m mee terug. maar waarscijnlijk komt het gewoon goed en zit je in het vliegtuig af te kicken vd adrenaline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Goedemorgen! Dagpact Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 rare dikke elleboog hier; gisteren door een wesp(?) gestoken en toch iets van een reactie. dik, warm maar niet al te pijnlijk gelukkig. ff googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 een hele goede morgen allemaal , Storm en regen hier Vandaag een tuinbeurt Dan moet een gedeelte van de volkstuinders het openbare terrein schoon houden, waaronder ik dus vandaag De regen zal weldra vertrekken zag ik , dus de beurt gaat gewoon door Rosee , ik wens je sterkte ik zou ook stijf tegen het plafond zitten van de stress, maar daar help ik je ook niet mee he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Dagpact Manou Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 9 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact Manou Yvonne Lika Mooie kleuren @Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Zwembad nu. @Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vernis Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Dagpact Manou Yvonne Lika Vernis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vernis Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Geen leuk bericht Cleo, als je gezellig op een festival bent ,überhaupt is het nooit een leuk bericht waar je ook bent. vandaag maar een lekker dansje doen ook al waait het hard hopelijk blijft de regen achterwege voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden