Spring naar bijdragen

Za 10 aug 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Procastinatie een prachtig woord. Ik lijd eraan. Velen met mij. Uitstelgedrag.

Vandaag leed ik er niet aan en ik voelde wat een lucht dát geeft. Veel gedaan, dingetjes, rustig. Geen haast. Omdat ik op tijd was en begon. Check.  Fijn. En een uur gezwommen. 

Yes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele fijne vakantie @Rosee!! Kan mij jouw stress goed voorstellen, zo fijn dat het wel opgelost is!! Geniet er lekker van!

@Nadia heel veel sterkte! Wat een hel ga jij door nu, onveilig ook lijkt mij. Hou je bijeen.

Lekker gewerkt, erg onstuimig die wind/storm hier, bijna een grote tak op mijn hoofd op de terugweg. Gelukkig goed gegaan :)

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Lika:

Procastinatie een prachtig woord. Ik lijd eraan. Velen met mij. Uitstelgedrag.

Vandaag leed ik er niet aan en ik voelde wat een lucht dát geeft. Veel gedaan, dingetjes, rustig. Geen haast. Omdat ik op tijd was en begon. Check.  Fijn. En een uur gezwommen. 

Yes!

Misschien zet je wel te veel op je programma? Dan kan je haast niet anders dan uitstellen. Ik doe het nou zo in de weekenden dat ik 1 ding ga doen. En als dat klaar is ff uitrusten. En dan misschien nog een ding maar niet van tevoren al een programma maken. De leuke dingen die gereserveerd moeten worden wel natuurlijk, maar niet de "moet" dingen. Behalve eten "moet" er eigenlijk heel weinig :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...