Spring naar bijdragen

Za 10 aug 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Hele nacht niet geslapen, lopen zoeken naar ID van mn zoontje. Ligt altijd in speciaal bakje en nu dus niet. Snap er niks van, regel dat soort dingen altijd precies. Om half 6 maar gaan douchen. Straks een noodpaspoort voor hem aanvragen, hopelijk lukt dat. Vanmiddag al vliegen. Had expres midden op de dag vlucht geboekt zodat we geen stress hadden en wat konden uitslapen en nu heb ik de hele nacht niet geslapen en sta stijf van de stress. Voel me zo stom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vervelend Rosee, niet kwaad worden op jezelf

hier waait het ook erg hard, het zonnetje is hier volop aanwezig, vanmorgen een korte wandeling met de honden gemaakt mijn ischias speelt weer op, lig nu op de bank met thee en een boterham voor mij een rustig dagje denk aan tv kijken ik heb de serie Victoria opgenomen

een fijne dag

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

Rosee heeft ie m zelf niet ergens in een broekzak? Pubers kunnen zo nonchalant zijn
daar kunnen moeders niets tegenin brengen met hun vaste plekken.
sterkte meis, en in het ergste geval neemt ex m mee terug.
maar waarscijnlijk komt het gewoon goed en zit je in het vliegtuig af te kicken vd adrenaline.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een hele goede morgen allemaal ,

Storm en regen hier
Vandaag een tuinbeurt
Dan moet een gedeelte van de volkstuinders het openbare terrein schoon houden, waaronder ik dus vandaag
De regen zal weldra vertrekken zag ik , dus de beurt gaat gewoon door

Rosee , ik wens je sterkte
ik zou ook stijf tegen het plafond zitten van de stress, maar daar help ik je ook niet mee he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...