Spring naar bijdragen

Even voorstellen Myle


Myle

Aanbevolen berichten

En een dingetje. Ik heb mezelf zover omver gedronken dat ik de nacht sowieso niet kan herinneren. Maar ook de ochtend haast niet. Ik heb blijkbaar 'ergens' mijn medicatie van vandaag opgehaald. En beloofd erna te gaan slapen. Maar ik herinner me het allemaal niet zo goed. Inmiddels voel ik me nog steeds best wel bagger. Ik heb ook niet echt geslapen nog. Ik put mezelf compleet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manou, daar kan ik mezelf ook wel in vinden. Advies geven terwijl ik zelf drink is niet oké. Meestal heb ik dan ook niet gedronken als ik iets zeg, maar zoals gister mwah. Ben ik niet erg trots op. 

Ik zoek en reik nu naar de positieve dingen om me heen. Ik drink sowieso niet vandaag. Dat is een uitgemaakt besluit. En dat voelt alvast wel positief. 

Thanks:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Myle:

Maar om met de deur in huis te vallen dan; Ja, die terugval geeft me al de hele ochtend, net zoals jij schrijft het gevoel dat alles nu wel verloren is. Waar doe ik het nu voor? Alles is waardeloos. Waarom zou ik zelfs nu op dit moment van de dag niet verder drinken? Wat maakt het toch uit..

Deze ken ik. Wij allemaal wellicht. Zo ging ik telkens weer roken en ophouden met gezond leven, en...en....en...

Juist nu,  JUIST NU doet het ertoe hoe je verder gaat.  Lief voor jezelf is jezelf vergeven en verder! Kop in de wind en gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels is het een aantal uur later en denk/ wil ik niet meer aan (door)drinken. Ik keek mezelf vandaag in de spiegel en zo wil ik dus niet meer  Ik heb een pot verse thee gezet en nu is het gewoon roeien met de riemen die ik heb  Niks geen verdoving. Ik laat ook eens de benzo's staan. (behalve een halve diazepam). Eens kijken wat voor effect dat heeft. Als het meevalt wil ik van alle rotzooi af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is ineens behoorlijk wat aan de hand hier. Op dit terrein zijn TBSssers. Nu raakte net een daarvan mijn raampje Iemand, waarschijnlijk hij, gooide mijn raam in.  Ik heb de nachtdienst meteen gebeld, want het is een verkrachter. Ik Nouja. Wacht maar af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nachtdienst was even kort hier. Ze gaan interveniëren. Hopelijk wordt die viespeuk teruggestuurd naar een of andere gevangenis. Hier hoort hij niet thuis, met zijn loshangende tengelen. De nachtdienst 'moest' wel snel weg maar ze geven me een update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 2 politieagenten zijn net weg. Ik ben nogal perplex. Waarschijnlijk draag ik een schuld op me. Ik zou informatie hebben over een verkrachter/ mensensmokkelaars. 

Het klinkt wazig, als een film. 

Ik hou de feiten erbij. Dit raadsel wordt echt een keer ontrafeld 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Lika en IJsvogel.

Net een update gehad. De man is inmiddels opgelaaien en afgevoerd. Hij komt waarschijnlijk ook niet meer hier terug. Ik durfde vandaag niet naar buiten en heb mezelf dus opgesloten met deur op slot. Raam is gelukkig snel gemaakt en die hield ik ook dicht. Nu kan ik weer een beetje ademhalen. 

Vanavond er even uit, koffie en thee drinken met wat anderen die hier wonen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voelt best onwerkelijk ja. Hij woonde hier sinds mei. In juni heeft hij voor het eerst mij en anderen lastiggevallen. Toen is hij een tijdje weggeweest en nu vannacht dus weer. Intussen heb ik samen met de anderen die vannacht hun verhaal hebben gedaan bij de agenten besloten dat we aangifte gaan doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik baal er trouwens van dat ik mijn raam nu niet open kan zetten. Met hor erin ging poeslief niet naar buiten. Maar met een open verbinding dus wel. Alles is nu dicht en dat voelt nogal opgesloten. Mijn horkwestie is wel aangegeven bij het hoofd hier. Ik hoop dat ze snel een nieuwe kunnen plaatsen. Zodat ik mijn raam weer kan openen, en poes erdoorheen naar buiten kan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En intussen ben ik nu aan het drinken. Ik zou het van tevoren melden als ik trek kreeg. Wat ik mezelf enorm kwalijk neem maar het kan me ook nu niet schelen ergens. Ik ben alleen wel bang voor wat ik doe. Als ik iets doe, doe ik het "goed" vaak. Maar Nu? Ik weet geen enkele raad met mezelf. Veel meer doorgaan is geen optie want alles is bijna op. Ik maak het op en dan ga ik proberen te slapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Myle, het valt niet mee hè? Het lijkt me vooral rot dat je zo weinig kunt slapen, als je 'gewoon' iedere nacht acht uur ligt te knorren, dan is het al veel makkelijker om van de drank af te blijven. Ik begrijp dat het advies om toch gewoon op tijd naar bed te gaan voor jou ook niet werkt, hopelijk vind je er een weg in.

Wat betreft die hor voor het raam, kun je die niet zelf maken? Vier latten op de juiste maat zagen en aan elkaar schroeven zodat het precies past, stuk horrengaas erop nieten en klaar is Myle. Of nog makkelijker met zelfklevend klittenband? Dan heb je geen zaag of schroef nodig, alleen een schaar. Dat soort kleine klusjes vind ik leuk, het maakt het leven comfortabeler en als je het zelf voor elkaar gekregen hebt, is de bevrediging des te groter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yana Als ik elke nacht goed zou slapen zou ik waarschijnlijk ook niet meer drinken. Misschien was ik er dan nooit mee begonnen zelfs, maar het is geen excuus om er dan maar mee door te gaan. 

Die hor zou ik wel zelf kunnen maken ja. Leuke tips! Misschien is dat wel eens een heel goed idee om vandaag mee bezig te gaan. Om voldoening uit te halen.

Nu duik ik eerst nog weer even mijn bed in denk ik. Hoezeer ik positief probeer te zijn, het voelt allemaal nu verre van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...