Spring naar bijdragen

Woensdag 26 juni 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Ah, lieve schat @Bor, dank je wel dat je bent zoals je bent. Hoef ik me dus niet uit te schrijven en opnieuw in te schrijven...
En dat eventuele verkeerde beeld dat ik dan misschien van anderen heb, dat laat ik dan maar zo.
Wat niet weet, wat niet deert... B)

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Niels:

Lijkt me ook meer een verhaal in de orde van

Ronnie en de Ronnies: (Weet je wat ik zie als ik gedronken heb) Beestjes:

 

Meneer/mevrouw Niels, best een flauwe insinuatie. Maar goed zolang je zelf maar lol hebt he? :) Nog nooit een delier gehad en dat gaan we zo houden ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Rosee:

O mijn God @Smaragd dit is by far het engste verhaal wat ik ooit gehoord heb. Het lijkt wel een horrorfilm. Ik ga toch maar bellen.:blush:

Zeker gaan bellen want ze gaan zich vermeerderen hoor. Verzin dit echt niet haha. Al geef je het een naam dan nog, lopen er straks 10 kezen bv rond. succes!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kohtje:

Ooohhhhh @Smaragd, hou alsjeblieft op met dat gegil, of ik ga gillen....:angry::P

haha Koh, Koh zo bang ben ik dus voor ze! Op mijn werk in de nachtdienst had ik een grote net gezette kop thee in mijn handen. En ik wist dat ze langs rende, steeds weer. En toch niet erop berekend. Toen kwam er weer 1.......GILLEN en het hele kopje thee door de ruimte en half over mijn gezicht. Is een lichamelijke/psychische reactie? Echt een trauma door die beesten. Sorry ik moest het toch nog even kwijt. Sommigen denken dan ik mij aanstel maar ik kan er echt niets aandoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit weer op het verkeerde spoor. Gisteren een biertje genomen om de stress te verzuipen. En eergsteren ook al. Eentje maar, maar als ik dat blijf doen dan zit ik over een paar weken weer op grote hoeveelheden. 

Mn vrouw zag het, keek zo van daar ga je weer hè, en ik keek terug zo van, yep. Nog 1 dag en dan is het vakantie. Ik moet hier ff doorheen. Gister eind vd middag weer zo'n verhitte discussie gehad, want we hebben een produkt geleverd dar niet goed werkt, waarvan we weten dar het niet goed werkt maar meestal werkt het goed genoeg voor de klant maar niet deze keer. Dat gaan we natuurlijk niet zeggen aan de klant, dus moet er vlug een broodje aap verhaal verzonnen worden dat er per ongeluk iets is foutgegaan en dat het natuurlijk nooit meer zal gebeuren. 

Dat HAAT ik, sowieso ben ik geen goede leugenaar en ik haat het als een ander bedrijf mij een broodje aap verhaal ophangt, en het zijn dan van die crisis meetings waarin je ogenblikkelijk een mening en een plan "moet" hebben en keihard moet praten in het tumult, en als ik dan een zin begin terwijl ik nog half nadenk, dan wordt die meteen weggewuifd en denk ik g***** vraag het mij dan niet als jullie het allemaal zo goed weten... Enfin frustraties van jaren en 's avonds blijft dat dan doormalen, zo van wat doe ik daar nog, ik hen helemaal niet geschikt voor die job, wat kan ik eigenlijk überhaupt, en het is te heet om thee te zetten en ik trek het gewoon ff helemaal niet meer. 

Ik slaap er ook niet van zoals je ziet. 

Ik ga t morgen nog ff uitzitten en dan is het eerst vakantie. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waardeloos Jim, tijdens je vakantie alles goed op een rij gaan zetten en dan toch beslissingen gaan nemen, want anders zit je straks weer in een burn out. Herken het, heb toen tegen het hogere management gezegd dat  bepaalde zaken op mijn manier gaan en bijsturen mag maar mij nooit de mond snoeren/afkappen. Ben dan ook weleens heel demonstratief met aankondiging weg gelopen uit zo een bespreking. Toen namen zij mij pas serieus, dat had impact!.

Als je zo doorgaat krijg je door het niet slapen weer die druk op de borst etc, je weet het stress is killing en denk doodzaak nummer 1 uiteindelijk,

Mijn laatste nachtje in het hospice, doe dit naast mijn reguliere baan en bevalt mij goed zo, ik bepaal mijn eigen rooster, ook in mijn reguliere baan. Dat heeft mij zoveel geholpen. Goed dat je het deelt. Eert bijtanken(energie, leuke dingen in je vakantie en dan bepalen wat je anders daar wil gaan hebben, zelfs eisen) Heb ik iig gedaan en werkte voor mij goed uit. Sterkte man, lekker bakkie thee en dan proberen te slapen.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik. Wel is het lastig om dat in te schatten want ik heb ook kids die straks (over een jaar) graag willen studeren, joost mag weten hoeveel dat kost.

Wij smijten ook helemaal niet met geld. Mn auto is 15 jaar oud en mn mountainbike ook. Het is alleen een groot comfort om niet je geld te hoeven tellen steeds. We houden helemaal niks bij op financieel gebied. We doen maar wat. Veel lekker eten en drinken. Ehhh lekker eten bedoel ik dus :) 

Ik heb niet eens een slechter betalende optie op de radar voorlopig. Als ik iets leuks vind wat minder goed betaalt dan maak ik vrij makkelijk de overstap. Over een maand of 6 is het huis afbetaald. Maar dan moet ik wel eerst wat vinden. 

Het is niet dat ik bang ben een overstap te maken of zo. Ik ben al geëmigreerd en heb een (nog beter) betaalde baan verlaten voor een betere qualité de vie.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel ongetwijfeld. Maar dan moet ik wel een goed plan hebben. Ik kom net uit een burnout, ik zit misschien wel tussen 2 burnouts in. Ik heb nu geen plan. Ik wil alleen maar naar bed ;) 

Straks vakantie dan komt er vanzelf een plan bovendrijven meestal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bumperjim:

Ik zit weer op het verkeerde spoor.

Ja ik dacht al. Er staat woensdag, en het is nu toch vrijdag?

Anyway. Mooi dat je dit zo komt melden. Heel eerlijk. Het lijkt me dat de aanleiding duidelijk is. Dat je het niet wilt (drinken) en dat je dit nu anders gaat doen (ijsthee). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat je net hebt gereageerd op mijn topic.

doe ik het ook even bij jou. Als je in een omgeving zit waarin je negativiteit ervaart (werk) is het lastig om niet te drinken. Dus ga eens in je vakantie bedenken welke mensen je energie geven, wat je graag zou willen. Waar word je echt gelukkig van. Lekker mind mappen zou ik zeggen en plannetjes maken.

geniet van je vakantie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...