Wiplala Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 Hier is Wiplala, Ben een vrouw van 53 jaar,getrouwd,en woon in het prachtige Drenthe. Sport,fitnes en wandel veel. Heb het onwijs naar mijn in hier in Drenthe,en nu ik naar steeds dat jojo effect heb heb ik nu refusal gekregen. Ga het forum eens afstruinen, naar jullie ervaringen, en wat jullie me worstelen, ben blij hier meer ervaringen te kunnen gaan lezen. Heb je vragen,kom er maar mee. Liefs Wiplala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 Welkom Wiplala! Wat een leuke nickname, moet meteen denken aan die boekjes van vroeger! Lees je maar lekker in, voor de dagdraad zitten we bij Ditjes en Datjes, ik hoop je daar ook te lezen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 Welkom Wiplala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 18 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Dank Allen, Cleo,ik heb zeker een fijn leventje alleen die drank zit me in de weg. Wil al heel lang stoppen maar doordat ik nu thuis zit en mijn werk niet kan doen,is het nu wel erg van belang dat ik alles op alles et om ervan af te blijven daarom ook dit besluit. Mijn leventje was als een echte rijkeluisvrouw,geld,eten drinken en dat drinken dat ging van lieverlee steeds erger worden, dus ja wat heb je eraan,als je een mooi huis hebt en je doodongelukkig gaat voelen niks .toch zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Yep alcohol de drug voor arm èn rijk Met alcohol kan zelfs een miljardair zich ongelukkig voelen. Raar spul Hoe is t nu, neem je de refusal al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 18 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Hallo bumperjim, Ja ben gisteren ermee begonnen,en heb tot nu toe nog niet echt veel last, gelukkig dan maar,alleen een beetje raar gevoel maar dat is niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 welkom Wiplala goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Welkom hier en veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Houd vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 19 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Ga ik doen Lika,lees ook dagdraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Welkom ook van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 19 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Dank je Sober. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Hoe gaat t met de refusal . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 20 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 O geen idee knakker, zal er eens naar op zoek gaan. Dank je wel dat ik deel mag uitmaken van de Non Alcoholische ezels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 21 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 O Bor, Wat een leuk verhaal lijkt me dat,de naam kwam zo in me op toe ik een nickname moest verzinnen,dus zal eens gaan lezen. Grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden