Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Had een jaarpact met mezelf afgesproken.Door mijn chronische depressiviteit vind ik het niet makkelijk om hele verhalen met anderen te delen.Heb de neiging me terug te trekken.Af en toe zullen jullie misschien een voorzichtige opmerking van min tegen komen!Houd alle het hoofd koel met deze warmte:rose:

Geplaatst
19 minuten geleden zei Manou:

Dus donderdag 18 juli.

Morgen sta je er op, @Manou. Het jaarpact zelf staat onder Ditjes en datjes, maar dat had je vast al gezien.

Geplaatst
13 uur geleden zei Lika:

Kun je het beste aan @Bobvragen op het jaarpact draadje. 

Fijn dat je je zo sterk voelt!

Het is niet zo dat ik me heel sterk voel.Afgelopen weken steeds een aantal dagen zonder en dan weer een dag mis.Ben er klaar mee mezelf uit een kater te helpen.Steeds weer over nieuw beginnen.Vandaar het besluit een jaar zonder.Heb ik jou wel eens horen zeggen geloof ik:alles mag , moe zijn,somber zijn wat ook maar alleen drinken mag niet.

Geplaatst
9 uur geleden zei Lonster:

Stoer, op het jaarpact. De eerste week is in elk geval een feit.:)

Ja week een door.Komende dagen worden zwaar.Totaal niet hittebestendig.Blond blauwe ogen had in Noorwegen geboren moeten worden :o

Geplaatst

En vandaag weer een dag eraan vast plakken. Zo gaat ie goed. 

En ja. Al je gevoel toelaten mag. Het komt niet altijd uit, soms moet je even uitstellen om er wat mee te doe , maar wat er zit mag er allemaal zijn en (h)erkend worden.

Geplaatst

Gaat moeizaam,maar hou nog steeds vol!Ga gestaag richting 2 weken.Slecht in de energie ,maar zelfs gekookt na al die hittegolf-salades.Gelukkig een goed boek!

Geplaatst

@Manou, een lage energie herken ik wel.

alhoewel een lage energie en een kater, nog erger zijn bedenk ik me nu elke ochtend als ik fris wakker wordt.

door de warmte is iedereen wat lammer.

sport jij? En hoe zit verder jouw ritme eruit.

je bent goed bezig. 

Geplaatst

Ha ezel!Lief dat je er naar informeerd!Zo'n katerdag  ...ja dat zijn niet de beste dagen.Ook heel slecht geslapen.Veel gedronken(geen alcohol)en wat katervoedsel naar binnen gewerkt.En nu naar bed.En allert zijn komende tijd!Hier geen zin meer in!

Geplaatst

Ik ben er weer een beetje.

@Cleo66

@lady jane Bedankt dat jullie mijn met alcohol doordrenkte hersenspinsels ( dus uitvergroot) weerlegt hebben!

Ik hoop mijn laatste binge.... moedig voorwaarts aan de afwas.Het kan zich lekker opstapelen bij drinken....kater....

Geplaatst

Lief,dat je even aan me denkt Jopie.Morgen al weer dag 7 droog.Beetje ziekig vandaag.Mooie serie aan het kijken.De 12 van Oldenheim.Zowaar voor mezelf opgekomen richting mijn dochter.Is veel bij haar vriend en zegt dan steeds dat ze richting huis komt en dan toch weer niet komen en iets anders doen.Onrustig.Dus nu snel bedje in.Mis hem ook een beetje de ezel!Fijne avond verder Jopie!

• 2 weeks later...
Geplaatst

Even een update.Lijkt weer een beetje rustig hier.Vrijdag gedronken.Mijn dochter was hier vorige week neergestreken met al haar problemen.En toen ze weer weg was met ruzie was ik er klaar mee.Ze zal de komende weken nog vaker hier zijn tot ze 1 oktober met haar vriend een kamer heeft.Even kijken hoe ik mezelf heel houd en de flessen dicht.

Geplaatst

Volgens mij was het trouwens donderdag.Beetje ziekig en iets te veel betrokken bij dood van een buurvrouw.Ziek zijn is gek genoeg ook een trigger om te drinken.Heb dan zoiets slecht voel ik me toch al.Mijn grenzen bewaken lukt nog niet altijd heel goed.Maar na donderdag niet meer gedronken.Bedankt voor het informeren:rose:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...