bumperjim Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Hallo allemaal weer Vandaag dagje vrij na slopende dag 1 lange vergadering gisteren. Was gepland om pauze te nemen, nou heb ik nog de grootste moeite om dat vast te houden want gisteren was het "dit moeten we morgen verder bespreken, dat moet morgen asap gebeuren enz enz" oh maar ik ben morgen vrij. Kijken ze je aan, kan je dat niet cancellen dan? Alsof alles belangrijker is dan jouw vrije dag. Nou nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Ja dat is mijn grootste uitdaging in het leven op dit moment. Me niet opvreten. Raar dat dat na 1,5 jaar stoppen met alcoholmisbruik nu pas boven komt drijven. Of misschien is het niet raar, niet alles heeft met stoppen te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Goedemorgen! Gister mezelf het boek cadeau gedaan “Ik drink niet meer” van Loïs Bisschop. Het zal vandaag wel binnen komen. Ik denk dat lezen een nieuwe tic gaat worden voor mij Mooie dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Goedemorgen frummers. Een zonnetje en een bakje. Mooi begin van de nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 goeiemorgen frummerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 1 uur geleden zei Senna33: Goedemorgen! Gister mezelf het boek cadeau gedaan “Ik drink niet meer” van Loïs Bisschop. Het zal vandaag wel binnen komen. Ik denk dat lezen een nieuwe tic gaat worden voor mij Mooie dag vandaag! Klinkt bekend Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
binsj Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 goedemorgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Goedemorgen Binsj en welkom hier in onze digitale 'huiskamer'.. Ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen. Succes... binsj reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
binsj Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 goedemorgen Yvonne, ja ik ben vrij nieuw hier, ik ben 3 weken geleden gestopt met drinken en ben hier sinds anderhalve week , het gaat mij tot nu toe behoorlijk makkelijk af maar dit forum helpt mij enorm lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Dat klinkt goed Binsj. Fijn dat het vrij makkelijk gaat en ook mooi dat het forum voor jou helpend is.... binsj reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
binsj Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 ik merk dat ik door het lezen van een aantal verhalen van de mensen hier een behoorlijke weerstand naar alcohol aan het opbouwen ben en dat helpt mij, heel veel succes iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Moguh! @Senna33 ik heb dat boek ook gelezen, erg leuk, leest makkelijk weg en ook wel heel herkenbaar! Wel wat beknopt af en toe maar ja ik hou van hele dikke boeken... Vandaag even naar buiten en dan weer terug naar bed... Weekend lang nachtdiensten voor de boeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 2 uur geleden zei Etty: Altijd leuk, een boek dat binnenkomt:-) Doe je verslag? Natuurlijk Etty 27 minuten geleden zei Ties: Moguh! @Senna33 ik heb dat boek ook gelezen, erg leuk, leest makkelijk weg en ook wel heel herkenbaar! Wel wat beknopt af en toe maar ja ik hou van hele dikke boeken... Vandaag even naar buiten en dan weer terug naar bed... Weekend lang nachtdiensten voor de boeg... Niet teveel verklappen hè Ties. Sterkte met je nachtdiensten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Goedemiddag! Vandaag niet veel te melden, Rustig dagje. Wilde eigenlijk naar de sportschool maar dat doe ik maar niet. Doorsjeesen in vermoeidheid wordt dat dan. Volgens internet gaat het over twee dagen regenen en houdt bladluis daar niet van en spoelen ze weg. Dat zou fijn zijn. Dat wordt een zeepsop tuin want alles ingespoten met groene zeep... Gezellige bubbels. Ik zag Lady Jane vandaag in dit draadje. Ben jij Jane die ik ken? It's me, Woman. Van het geweldige vakantiehuisruil avontuur. Ik laat de eerste staan. Weekenden zijn altijd wat lastiger dus dan ben ik wat waakzamer. Goed eten en iets anders fris en koel heel lekkers in een groot glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 (bewerkt) Yep woman. Same one. Ik hoor bij het meubilair hier Heb alleen niet meer zo n mooi huis te ruil. 24 mei 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Najaa, ik mij hartstikke verheugd op mijn boek. Kom ik thuis van mijn werk met een “wij hebben u gemist” briefje, terwijl de site aan gaf dat het in een standaard brievenbus kan. Dan vanavond of morgen maar naar het afhaalpunt Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 (bewerkt) Oh zo über suf vind ik dat, wij hebben u gemist dan lijkt het nog jouw fout ook. Hier in Frankrijk hebben alle brievenbusjes een standaard slot waar de post een loper van heeft, dus ook iets van het formaat van een schoenendoos kunnen ze erin doen. (1 vd weinige dingen die hier goed geregeld zijn ) Onze postbode dondert een pakket ook wel eens gewoon de tuin in als het net te groot is en er geen dreigende regenwolken zijn C'est la vie... scheelt een ritje naar het afhaalpunt. 24 mei 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Pff geen fijne vrije dag vandaag. de ene frustratie na de andere en ik heb 2x tegen mezelf gezegd nu heb ik zin om me gvd klem te zuipen. Gelukkig heb ik een enorme berg alcoholvrij in de koelkast, dat heeft me gered. Tourtel twist met grapefruit en de andere versie is geinspireerd op mojito met limoen en munt, wel zonder rum natuurlijk. Als je dan ff rustig gaat zitten drinken dan gaat het alweer beter, ook met 0%. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Nou gelukkig dat je direct wist hoe je goed moest handelen. Veel Sterkte. Ja. Soms of vaak zijn er sjipsdagen. Maar ook zo vaak mooie dagen. En soms zelfs dagen met een gouden randje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Bij mij sneaky gedachten. Het is nu al zo lang geleden, soms kan het heus wel een keertje. Weekenden zijn altijd wat lastiger. Maar even op een houtje bijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Ja, mindf*ck, dat is echt een goede omschrijving, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 2 uur geleden zei Bor: Alles gaat voorbij, dit ook. Ja precies en daar is alles mee gezegd. Beetje afleiding zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden