Ties Geplaatst 16 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 Pfff opstaan valt me nog steeds zwaar. Dag 5 weer vandaag. Ik wil niet weten voor de hoeveelste keer al dag 5. Ik word zo moe van alcoholisme, ik wil er niet meer over nadenken en wil alle pijn die het heeft veroorzaakt niet meer voelen. Maar ik weet dat dit beter wordt met de dagen... Gewoon de eerste niet nemen, en vandaag gaat dat lukken! billy1981 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 Hup Ties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 (bewerkt) juist dat niet meer willen voelen Ties daar begint de ellende vaak weer mee voel maar eens goed door wie weet bevalt dat uiteindelijk wel veel beter en dan ben je ook van dat gedoe af meteen 16 oktober 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 Idd als je niet wilt voelen blijf je het niet aangaan.. ik leer bij mijn behandelaar in een veilige omgeving te voelen en te uiten .. ze helpt mij daar enorm bij ook al is het soms echt niet makkelijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Up.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 5 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2021 @Ties, hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden