kruidenthee67 Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Goedemorgen. ik ga naar het zwembad zo. Drukke dag. Maar vol fijne dingen. Voel me voldaan gek genoeg. Lars en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Goeie morgen mensen. Vandaag 3 jaar rookvrij. Mooi. Dadelijk de dag weer goed besteden, op naar het weekend. Hout het droog vandaag mensen. Lika, Lars en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Klasse Bol! goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Goedemorgen Wat fijn @Lika dat je je goed voelt. En dat je alles nuchter hebt meegemaakt. @bolletje van harte met 3 jaar rookvrij. Denk je er nog vaak aan of is dat nu echt weg? Ik ben benieuwd hoe het met @Sober is, hoop dat ze zich vandaag weer meldt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 (bewerkt) Weekend wij gaan patat eten met een kroket of frikadel en sla voor de vitamine eindelijk eens goed eten behalve de sla 12 april 2019 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Frikandel zit vol vitamine F Dat mis ik hier, een speciale met uitjes en mayo en currysaus. En een alcoholvrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Binnenkort voor het eerst mn dochter achter het stuur met mij ernaast. Dat mag hier na 20 lessen. Keb de dodehoekspiegeltjes al in huis. Ik ben nog een beetje huiverig. Ik leg zo weer in een burnout Heb 1 keer met haar meegereden in de lesauto. Dat deed ze best wel goed..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 In het land van de gele hesjes. Hoewel misschien op de camping hier hebben ze wel frikandellen... er staan alweer NLers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Het was lekker lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Ook de sla? Hier met volleyteam op de Veluwe. De rest nu een tournooi en ik met de kneusjes lekker thuis aan de koffie. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Merguez gehad. Zat ik toch niet ver van de frikandel. Frikadel. Ik dacht dat er een n in zat maar ik weet het niet precies meer Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Veel plezier @lady jane en nee geen sla gehad. Flauwekul dat we altijd wat gezond moeten hebben lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Volle dag. Twee keer een grote golf, maar goed te doen. Heb er vrede mee, ben opgelucht voor hem en supertevreden over gisteren. Zwemmen was fijn. Morgen weer.ik die het niet intensief, maar ga wat heen en weer. Ben ik heel tevreden mee. Intensiever zou wel gezonder zijn... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 Klaar met mijn reeks van avonddiensten. Nu aantal dagen vrij, heerlijk! Sorry Bor, maar moest er erg om lachen. Nee is geen Korsakov, is ons onbewuste of misschien wel bewuste blokken en ws ook wel beetje onze leeftijd haha. Erg herkenbaar btw. Lika, je doet het goed! Nu weer zen worden, hou zo van de nacht. Altijd geweest met en zonder drank. Hou van het donker en de stilte en nog allemaal dingetjes doen. Ben zoveel productiever dan, ongedwongen. Kan lekker uitslapen dus het kan. Trusten en voor wie al slapen, mooie dromen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden