Lars Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Goedemorgen vandaag al een stuk kouder en we gaan even een paar koude dagen tegemoet dus nog niet de winterjas opbergen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Goedemorgen, gelukkig was de douche warm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Moghu mensen, Hoe is het verder met je Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 2 minuten geleden zei bolletje: Moghu mensen, Hoe is het verder met je Lars? Gaat wel bol gewoon door gaan en proberen te genieten van de dingen maar dat valt me niet altijd mee lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Goedemorgen frummers, Inderdaad een stuk kouder, maar gelukkig nog wel een zonnetje... En een bakje natuurlijk Kom maar op met die dinsdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 goeiemorgen frummers of eigenlijk moet ik zeggen hiiiiigh want ik heb de diclofenac vervangen door wietolie Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Ik hoop dat het werkt Jane, maar blijkbaar voel je je er al lekker bij.... hiiiiiiii Cleo ook goedemorgen, je was Lars vergeten, dus je staat al niet meer alleen hoor. Dagpact: Lars Cleo66 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Dat ging net langs elkaar heen dus. Even opnieuw dan maar: Dagpact:LarsCleo66 BorYvonne Hoe ist Bor, al een beetje weer gewend aan het feit dat manlief weer aan de slag is? En geniet je nog steeds zo van de bloesem, hier staat de boom pas sinds gisteren bijna helemaal in bloei, zoooooo mooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Dagpact ; Lars Cleo 66 Bor Yvonne Sober Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Goedemorgen lieve mensen, Jane, Werkt wietolie ook ontstekingsremmend dan ? Diclofenac wel in elk geval Sober, Sterkte vandaag Moet thuis blijven, want verwacht een pakketje Groot nadeel, als je via internet besteld Vanmiddag naar de tuin, benieuwd hoe de bouwwerkzaamheden vorderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 53 minuten geleden zei Bor: Goedemorgen Frutseltjes en hiiiiiigh @lady jane Helpt dat spul wat als pijnstilling Jane, of hoe of wat voel je ervan? Ontspanning en ontstekingwerend Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Ja Raps. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Bor, Ik denk dat je man er ook nog even in moet komen Als je zolang niet gewerkt hebt, is een hele dag werken ineens ook wel een beetje veel he Conditie moet misschien ook weer wat opgebouwd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Goedemorgen allemaal. Al in de zon, op t gras. Ik merk dat t goed is nu, dat ik weer ruimte krijg. Om te rennen en te fietsen. En dat me dat goed doet. Iets meer afstand. Ook fysiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Goed plan Bor (dat fitnissen samen ) Mijn pakketje is inmiddels gearriveerd, dus ik kan weer doen en laten wat ik wil ik hoop dat jou afspraak ook inmiddels geweest is Laters.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Een succesvolle operatie gewenst, @Sober. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Hallo, @Lika, ik lees net pas terug, heel veel sterkte! @Sober succes en je gaat er goed doorheen komen, wat een spannend, heftig gedoe allemaal. Knap hoe je het aangaat! Met mij gaat het wel. Ik irriteer mij alleen de laatste tijd aan externe factoren in mijn leven, waar ik natuurlijk weinig invloed op kan hebben. Maar het is er wel. Dus aan mij om er intern wel of niets mee te doen. Ik geniet wel van mijn nieuwe aanwinst de e-bike. Had mezelf er eerder mee moeten verwennen, wat een weelde. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Ook sterkte voor @lady jane. Ik snap dat pijn heel erg is maar ik zou wel oppassen met die wietolie. Uiteindelijk kun je daar ook aan verslaafd raken. Erg onderschat mijn inziens. Voor even okay......maar please pas op(lees het alsjeblieft als bezorgdheid) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 Ik deed ook zo'n emoticon, want toen ik het las schoot ik spontaan in de lach. Om jezelf lachen is gezond, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minky Geplaatst 9 april 2019 Rapport Share Geplaatst 9 april 2019 12 uur geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers of eigenlijk moet ik zeggen hiiiiigh want ik heb de diclofenac vervangen door wietolie Hey wat goed Jane. Mijn partner heeft hier heel veel baat bij. Hij heeft vrij veel nek- en rugklachten en daardoor veel pijn, door de wietolie is dit een stuk minder. Ik ga binnenkort wietzaadjes planten, laten groeien in mijn tuinhuis.kas en einde zomer maken we er zelf olie van. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2019 Rapport Share Geplaatst 10 april 2019 Op 9-4-2019 om 07:47 zei Lars: Gaat wel bol gewoon door gaan en proberen te genieten van de dingen maar dat valt me niet altijd mee lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2019 Rapport Share Geplaatst 10 april 2019 Nou??????Nou??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden