bumperjim Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Goeie dinsdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Moggels mensen, Vandaag is het weer wat minder, regen onweer enz. maar ik heb ontdekt dat ik er de moed in kan houden Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 goeiemorgen mensen spooknachtje gehad eerst de osteopaat en dan de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Goedemorgen frummers. Een gulle zon hier nog. En een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Ja een bakkie Von. en dan pleite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Goedemorgen, lief stel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Hoi. Alles prima bella donna helemaal voor elkaar en niks te klagen. Naar omstandigheden dan, he. En daar zitten we nou eenmaal allemaal midden in. Dus okee dus hier. Lika en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Vandaag dat gedaan wat ik wilde doen. Bus echt uitgemest, caravan met stoomapparaat soppen, handwasje, snoeien en........ eerste bezoek aan de (mijn) fietsenmaker voor een nieuwe fiets. Tijden naar uitgekeken, maar nu kon het, mocht het (van mezelf) Mijn andere is in de winter gestolen en nu ik weer op de camping zit ga ik uiteraard weer fietsen. Eén slag beter dan de vorige zoek ik, maar nog echt niet het dure segment: daarvoor heb ik voor mezelf nog niet voldoende bewezen een echte wielrenner te zijn. Oi oi oi wat had ie een mooi ding staan. Donderdag proeffietsen. Eerst nachtjes slapen. Wat een geld....wat een mooie fiets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Ik kan alleen maar zeggen , lieve @Bor. Rustig aan, zachtjes aan. Niet fijn nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden