kruidenthee67 Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 Moghu. Vandaag de tuin in mensen het wordt mooi weer. Ik ga dadelijk naar de dagbesteding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 Goeiemorgen zonder zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 Goedemorgen frummers. Krantje al uit met een bakje erbij... Een gulle zon... straks de tuin in, het wordt vast een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 Goedemorgen. In de deur. In de zon. Koffie. Schil 17 van de ui is afgepeld afgelopen week. Rustig door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 Kappertje geweest alweer omdat ik toch in de stad moest zijn. En ik heb mijn CO2 uitstoot met bijna 20% verminderd gewoon door rustiger aan te rijden. Khad de verbruiksmeter vanochtend op 4.9 liter/100 km terwiil hij normaal op 6 staat. Is nog relaxter ook. Weet niet waarom het vroeger altijd zo snel moest. Wedstrijdje doen misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 52 minuten geleden zei bumperjim: Kappertje geweest alweer omdat ik toch in de stad moest zijn. Is nog relaxter ook. Weet niet waarom het vroeger altijd zo snel moest. Wedstrijdje doen misschien. Gaat sneller zelfs. Geloof het of niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei jopie: Gaat sneller zelfs. Geloof het of niet.... Niet zeker... ik reed laatst mee met een collega die dezelfde auto heeft als ik. Ik zag zn verbruiksmeter die op 5 stond ipv de mijne op 6. Ik dacht nog, goh hoe doet hij dat. Nou dat werd snel duidelijk, voordat we de parkeerplaats van het hotel afwaren lagen we al achter op schema ik dacht dat ik gestoord werd zo langzaam ging het. Maar ik denk wel dat je normaal met het verkeer meekan en toch heel zuinig als je goed anticipeert. En dan niet anticiperen in de zin van "hoe kan ik hier zo snel mogelijk inhalen" wat ik meestal doe Niet dat ik daar de auto voor heb, trouwens, het kreng is 15 jaar oud met bijna 3 ton op de teller. Maar het is gewoontegedrag. 29 maart 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 collega heeft denk ik geen burn-out? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 voor spirit als troost: vrijwillige buddies met el.v;liegenmepper vragen; https://www.telegraaf.nl/video/3366123/muggen-zorgen-voor-helse-vlucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 is er iets gebeurd Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 ach wat vreselijk Bor blijf maar extra van hem houden dat zal hij hard nodig gaan hebben♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden