Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 maart


Aanbevolen berichten

Kappertje geweest alweer omdat ik toch in de stad moest zijn.

En ik heb mijn CO2 uitstoot met bijna 20% verminderd gewoon door rustiger aan te rijden. Khad de verbruiksmeter vanochtend op 4.9 liter/100 km terwiil hij normaal op 6 staat. 

Is nog relaxter ook. Weet niet waarom het vroeger altijd zo snel moest. Wedstrijdje doen misschien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei bumperjim:

Kappertje geweest alweer omdat ik toch in de stad moest zijn.

Is nog relaxter ook. Weet niet waarom het vroeger altijd zo snel moest. Wedstrijdje doen misschien. 

Gaat sneller zelfs. Geloof het of niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei jopie:

Gaat sneller zelfs. Geloof het of niet....

Niet zeker... ik reed laatst mee met een collega die dezelfde auto heeft als ik. Ik zag zn verbruiksmeter die op 5 stond ipv de mijne op 6. Ik dacht nog, goh hoe doet hij dat. Nou dat werd snel duidelijk, voordat we de parkeerplaats van het hotel afwaren lagen we al achter op schema :D ik dacht dat ik gestoord werd zo langzaam ging het. 

Maar ik denk wel dat je normaal met het verkeer meekan en toch heel zuinig als je goed anticipeert. En dan niet anticiperen in de zin van "hoe kan ik hier zo snel mogelijk inhalen" wat ik meestal doe :P 

Niet dat ik daar de auto voor heb, trouwens, het kreng is 15 jaar oud met bijna 3 ton op de teller. Maar het is gewoontegedrag. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...