nancy Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 Goedemorgen allen. Dagje oppassen. Ik ga zo maar lopend naar zoon en schoondochter, er staat wel heel veel wind. Het is niet anders, het mooie weer komt er vanzelf wel weer aan. Lars en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 Bah alweer maandag niks aan Dagpact: Lars bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 Goedemorgen Het gewone leven weer in. Dochter naar de voorschoolse en ik sluit aan in de file. Waait hier behoorlijk en het verkeer heeft er ook last van zag ik. Nou ja, netjes in de rij en kalm aan. Ik kom er uiteindelijk vanzelf wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 Goedemorgen frummers vanuit een koud, nat en winderig Groningen. Zo jammer voor de feestvierders in het zuiden al dat water en die harde wind. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 goeie woeie morgen frummers 2 x storm trotseren voor 3 uur poetsen, pffft, nu al moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 Goedemorgen allemaal. Weekend weer door, de week weer in. Winderig. Maar .....ik hoef niet weg. Pc-dagje vandaag. Maart al weer. Man man wat gaat het snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 binnen 2 weken staat onze strandtent het kan mij niet snel genoeg gaan Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 Moghu mensen. Hier waait het ook flink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 Klinkt een beetje als de spit die mijn vader vroeger vaak had Bor, ik heb het 1 x gehad, vreselijk! Voor alle zekerheid maar even de dokter bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 Ach @Bor, ik ben net hersteld van mijn rugpijn. Hoop niet dat ik het aan jou gaf! Sterkte meis. Vreselijk iets. Ik ben gaan zwemmen en sauna gisteren. Toen was het weg. Maar bij mij zal het wel spanning zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 Doe maar @Bor Warme kruik in je rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2019 Goedenavond allen Weer drukke werkdag gehad Morgen dagje treinen naar Groningen Nog nooit geweest Samen met vriend, broodje mee in de trein Hele zaterdag op de volkstuin geweest Zoo leuk ! Bor sterkte Wat rot voor je Is het al ietsje beter nu Morgen naar de dokter hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden