Lika Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 (bewerkt) Goedemorgen 1 maart 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Goedemorgen bijna weekend Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Moghu mensen Nee Ettie dat heeft niets met elkaar te maken. Maar je kan het wel warm krijgen als je je druk maakt. Opvliegers daar heb je geen invloed op. Lars wat ga jij het weekend doen? Zo dadelijk weer werken. Werken? hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Goeiemorgen frummers op deze 1 maart (Lika☺) mijn moeder zou vandaag 95 hebben kunnen worden kaarsje brandt vanmorgen en vanmiddag naar mijn bijna 102 jarige die nog wel leeft. Hoe mooi en soms meedogenloos kan het leven zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Borrewietski Ook de uitslag verandert niets aan de situatie van je man vandaag, hou dat maar beetje in je hoofd.... misschien helpt dat iets.. ..begrijpen doe ik t wel natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 ...en ik, na wat ochtendwerk (dat moet ik maar beter niet weer doen: werkt niet) en net een beste dut, ik maak mij klaar voor mijn dienst. Laatste weer tot volgende week donderdag... althans, vooralsnog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 5 uur geleden zei bolletje: Lars wat ga jij het weekend doen? Ik ga de bloemetjes eens flink buiten zetten dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 6 uur geleden zei lady jane: op deze 1 maart (Lika☺) Aangepast :-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 ups & downs.......... maar toch een fijne weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Ja MarQ. Ups and downs. Hier ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Shake hands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Hier natuurlijk wel carnaval we gaan naar de optocht zondag en als het goed is komt de prins hier nog op bezoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Om in de stemming te komen de carnavalhit van 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Nee, ik ook niet. Maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg meer. Soms heb ik het op maandag, soms een week niet. Het is anders. Niet minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Ik heb gewerkt thuis, terwijl ik eigenlijk een vakantiedag heb opgenomen. Dochter had een vriendinnetje over de vloer dus ik had er geen kind aan. Na bedenken wat ik zou kunnen gaan doen, toch de laptop maar aangezet en mooi nog even wat werk af kunnen maken. Die uren kan ik dan mooi weer opnemen wanneer het mij uitkomt. Heerlijk zo'n werkgever waarbij dat allemaal kan. En net ook alvast de aangifte inkomstenbelasting de deur uit gedaan. Nu dus echt wel een lekker weekend gevoel. Altijd lekker om de losse eindjes weg te werken en de klusjes af te vinken in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Gefeliciteerd! Hier zo ziek als n hond. Hoestdrank bingen. En naar bed. Iedereen kan ff de boom in. Bedoel ik niet onvriendelijk hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Fijn bumperjim Beterschap dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Beterschap @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Blij voor jullie Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Welterusten allemaal. Mijn dienst zit er weer op. Weekend. Vrij. En bor even in t bijzonder..want natuurlijk, blij en fijn. En morgen wellicht óók ontluisterend...immers, de klachten van vandaag zijn er nog en op zich ook al ernstig. Wat doet perspectief dan toch veel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 @Bor: yeah!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden