Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 maart 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Borrewietski

Ook de uitslag verandert niets aan de situatie van je man vandaag, hou dat maar beetje in je hoofd.... misschien helpt dat iets..

..begrijpen doe ik t wel natuurlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...en ik, na wat ochtendwerk (dat moet ik maar beter niet weer doen: werkt niet) en net een beste dut, ik maak mij klaar voor mijn dienst. 

Laatste weer tot volgende week donderdag...  althans, vooralsnog.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gewerkt thuis, terwijl ik eigenlijk een vakantiedag heb opgenomen. Dochter had een vriendinnetje over de vloer dus ik had er geen kind aan. Na bedenken wat ik zou kunnen gaan doen, toch de laptop maar aangezet en mooi nog even wat werk af kunnen maken. Die uren kan ik dan mooi weer opnemen wanneer het mij uitkomt. Heerlijk zo'n werkgever waarbij dat allemaal kan.

En net ook alvast de aangifte inkomstenbelasting de deur uit gedaan. Nu dus echt wel een lekker weekend gevoel. Altijd lekker om de losse eindjes weg te werken en de klusjes af te vinken in mijn hoofd:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal. Mijn dienst zit er weer op. Weekend. Vrij.

En bor even in t bijzonder..want natuurlijk, blij en fijn. En morgen wellicht óók ontluisterend...immers, de klachten van vandaag zijn er nog en op zich ook al ernstig.

Wat doet perspectief dan toch veel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...