Lika Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Moghu Lika, Ook al uit geslapen? Ik ben gisterenavond om 18.15 naar bed gegaan en heb met tussenpozen tot vanochtend 6.30 geslapen. Was zooooo immens moe, niet meer normaal. Deels komt dat door het herseninfarct. Ik heb nog maar de helft over van de energie die ik vroeger had, en door ingehouden kwaadheid. Nou vandaag eens kijken of het wat geholpen heeft, want ik wil lekker aan de gang. Ga jij vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Goedemorgen frummers. Het lijkt er op dat we vandaag een zonnetje krijgen.. we zullen het zien. Gisteren was maar een grauwe sombere dag weer. Geeft niet, de lente komt, is het niet linksom dan wel rechtsom. Eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Goedemorgen dat is lang @bolletje ben je nu beetje uitgerust? Dagpact: Sonnetje Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Goedemorgen, wat vinden jullie van mijn makeover? Mooi he? Gekleurde lichtjes! 27 minuten geleden zei bolletje: En door ingehouden kwaadheid. Bolletje wolletje, Waar ben je boos over? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Goedemorgen @Reacher had al gekeken maar zie niet wat het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Enne: fijne Valentijnsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 6 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen @Reacher had al gekeken maar zie niet wat het is Het zijn gekleurde lichtjes ik ga rennen naar het werk Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Even een taart gemaakt voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Neem sne; een stukje taart mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Yasssss!!!! Taart!!! zwiep! Naar t werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 44 minuten geleden zei Etty: Sinds zaterdag alles met de trein gedaan. Wat vind ik dat eigenlijk leuk! En wat relaxed ook, om niet meer zelf aan het stuur te moeten zitten. Da's nou voor mij weer m'n grootste nachtmerrie.. wat zijn alcoholisten toch verschillend van elkaar, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Nog even afwachten Lars, nu voelt het wel goed. Reacher vorige week had ik het gevoel dat ik verkeerd beschuldigd werd. Ik viel uit tegen een begeleider omdat hij altijd een hoop vragen stelt. "Freek boor ff een gaatje in dit plankje". Fr. "waarvoor"?" "" Om het "thuis op te hangen freek" O waar?". "op de wc. Freek" Hoe groot?' En zo gaat het een paar minuten door Uiteindelijk zijn we 10 min. verder, komt hij met tegenvoorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 15 minuten geleden zei Kohtje: Da's nou voor mij weer m'n grootste nachtmerrie.. wat zijn alcoholisten toch verschillend van elkaar, hè? We zijn net mensen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 (bewerkt) goedemorgen allemaal Blauwe lucht en zon die bijna over de boerderij heen is... kommaarop! koffie. @bolletje wat mega-irritant . dan is even uitvallen wellicht echt even beter, ja. 14 februari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 Helder en zon...heerlijk... Bij mij is het ook helder en zon...heerlijk haha! Ik verbaas me soms over hoe dat gaat, bij 'de mens'...dat gewissel tussen moods en stemmingen....en ik heb nog steeds niet het balansknopje gevonden, of de aan- uitknop die stress en piekeren veroorzaakt...maar het lijkt erop dat ik daar wel wat beter mee kan dealen. Wow...zeg ik dat nou zomaar hardop? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 goeie zonnige morgen frummers nog ff en de strandtent gaat weer opgebouwd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 tel jij ook de dagen, @lady jane? ik wel. errug..... .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 ik snak naar het strand jopie. echt met de trein, dat dan weer wel. en een goed boek, brood, fruit en water wat heeft een mens nog meer nodig? Oh ja, vrienden en een bal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 handdoek. En ja, dan heb je het wel zo ongeveer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 ik lig meestal op zo'n dunne wikkeldoek of hamamdoek, minder was luilak hier en meer contact met het zand zo ohhhhh was het maar vast zover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 (past meer bij Reacher he deze) Nietmeer en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 27 minuten geleden zei lady jane: Kijk, daar kan ik dan als muggenzifter weer niet zo goed tegen, hè... zo'n tegeltje, bedoeld om door meerdere mensen gezien te worden, toch een beetje een visitekaartje voor zo iemand, en dan maakt die bepjong zo'n taalfout. "Of hebben jullie die al??" "Die"... het is 'het adres', dus moet het zijn "Of hebben jullie dat al??" Dan hoef ik al geen bloemen, kadootjes en/of kaarten van bepjong meer. Ach ja, ik heb verder niks te mopperen, dus ik was wel dankbaar voor dit tegeltje. Kon ik weer even... Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2019 misschien bedoelde bepjong wel: of hebben jullie die kaarten, bloemen en/of kadootjes al? voor jou Koh: Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden