Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Goedemiddag Heel erg lang geslapen. 14 uur aan één stuk door Zonde van mijn dag wel.... DAGPACT: Kohtje sonnetje Rupsjenooitgenoeg Fijne dag! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 4 uur geleden zei Kohtje: niet meteen weer zo ingewikkeld Och, is toch niet zo moeilijk, we worden niet op de aarde gehouden door de zwaartekracht, maar doordat we er op worden gedrukt door de kromme ruimte. Alleen moet ik het verband met vacuüm verpakt nog even zien te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 High tea!!! Bloemen voor @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 4 uur geleden zei Sowhat: Jopie, wat maakt liefde toch kwetsbaar! Blind toch? Nou ja, is ook kwetsbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Ik zal de theepot trouwens een vullen Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Lekker Reacher, een bakje thee gaat er wel in ... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Geniet ervan Yvonneke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Wel naar vader geweest, maar hij werd niet wakker. heb hem lekker gelaten, een zoen gegeven en ben weer gegaan. Tevreden. Ik ging voor mijn eigen gemoedsrust. Net met de grappige hond gewandeld. En de lezing vanochtend was erg interessant. Fijne omgeving, mooie fietstocht. Nu koken. Gnocchi. Ga even kijken hoe ik dat ga bereiden. @jopie wat een machteloos gevoel moet het geven. Je dealt er maar mee. pfoeh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Ha Liefka je klinkt tevreden. Fijn! En Jopie... tja, ik heb alleen troostvoedsel voor je. Brinta high tea dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Ik breng mijn vrije momenten door in mijn hangstoel. Snorrende filosoof op schoot en wegdromen. Het voelt alsof er iets binnenin mij wordt gerepareerd wat al ‘n tijdje niet goed meer werkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Daar ga ik nu weer verder mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Dat klinkt goed @Reacher! Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 wow @Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 3 uur geleden zei Reacher: Het voelt alsof er iets binnenin mij wordt gerepareerd wat al ‘n tijdje niet goed meer werkte. Wat een mooie omschrijving. En reparatie klinkt goed! Helen dus, dat is mooi. voor de bloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 11 uur geleden zei Kohtje: Een luie stoel, onlangs een slaapbank, een nieuw matras en dan ook nog een spijkermatje... @lady jane, als je dat zo allemaal leest dan lijkt het of je een tamelijk horizontaal leven leidt. Ben jij met volleybal degene die het meest naar de bal duikt, dus horizontaal gaat? ik zit op nr 2 Koh, er is er een die dat nog vaker doet en sneller weer opstaat, maar die is dan ook 1 jaar jonger nog☺ Maar sinds ik die stoel heb, val ik op zondagmiddag erin in slaap, ik die nooit overdag een tukkie kon doen na 3 uur ballen, dus welverdiend hoor. En ja, nu jij het zo konfronterend op schrijft, snap ik de toename in kilo's wel weer beter. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2019 Werk zit erop. Ik las mooie dingen. Welterusten allen. Morgen verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden