Spring naar bijdragen

Nieuw hier!


4406

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik me aangemeld voor dit forum. Ik wist al lang dat ik een probleem met alcohol heb maar t is sinds mijn scheiding zo uit de hand gelopen. Mijn vriendinnen confronteerden mij er vandaag mee en hielden mij de spiegel voor. Ik heb t heel lang kunnen verbloemen maar ze ruiken vaak dat ik naar alcohol ruik. En niet mezelf ben. Mijn kinderen zijn nog relatief jong maar merken ook mijn rusteloze en wisselende gedrag. Mijn werk heeft er onder te lijden en ik heb veel mensen om me heen afgestoten. Ik verschuil me achter mijn baan, zorg voor de kinderen enz. Dat gebruik ik om te zeggen...ik heb geen probleem. Steeds vaker kom ik met een kater naar mijn werk of moet s’ochtends een paar glazen wijn drinken om op gang te komen. Zelfs voordat ik mijn kinderen naar school breng of naar t werk ga. Voel me eigenlijk doodongelukkig. Wat doe ik mijn kinderen aan? Ik wil er echt mee stoppen. Heb zo vaak proberen te minderen maar daarna val ik vaak nog dieper door mezelf te belonen met nog meer wijn. 
Ik voel me eigenlijk onzeker om dit met mensen die ik niet ken te delen maar ik wil zo graag contact met mensen die dit probleem herkennen en begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 4406!...welkom

Je kinderen; hou dat beeld goed voor ogen..er voor hun zijn..er echt voor hun zijn..helpt mij om te weten wat ik moet doen.

( en weten dat zolang je drinkt het uiteindelijk alleen maar om jou draait).

ps...als minderen al zo vaak is mistlukt, net als dat geldt voor bijna iedereen op dit forum, weet je eigenlijk al wat je moet doen he? Heel veel succes:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom 4406,

Dappere vriendinnen en dappere jij.

Dat ze jou een spiegel voor hebben gehouden en dat jij erin durfde te kijken.

Dit is niet het leven wat je wilt. Herkenbaar. Voor velen hier op het forum.

'Lotgenotencontact' in welke vorm dan ook is belangrijk en helpend. Ervaringsdeskundigen begrijpen wat het is om een verslaving te hebben. Alleen al je verhaal kwijt kunnen, soms met een half woord kan zó veel doen.  Dat kan hier anoniem op het forum. 

Succes en ik hoop dat je je hier thuis gaat voelen en er vindt wat je nodig hebt om adb te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...