Spring naar bijdragen

Do 20 dec


bumperjim

Aanbevolen berichten

Lol

Ik rij nu VW maar das op elektrisch gebied geen haar beter dan een fransoos althans is mijn ervaring. 

Hoe meer erin zit hoe meer er kapot gaat, heel simpel. Ik was een keer op Cuba daar reden we in een vrij recente Peugeot (307) met 8 ton op de teller. Het hele dashboard brandde oranje en rood en het reed wel maar vraag niet hoe, ding stond echt op instorten. Later reden we in een jaren 70 Lada en die was perfect in orde. Die rijdt daar over 50 jaar nog zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

........want arbeidsloon is duurder dan zo'n hele auto...

Mijn auto staat al 4 dagen in de barage, “ze” kunnen het probleem niet vinden!!! :(

Ik heb een oude auto die op zich goed rijdt, maar nu is de blower kapot. Probleem is echter niet te vinden! Alle onderdelen zijn op zich goed, alleen functioneren ze  samen niet. Ze zijn al dagen aan het zoeken, dus ik ben bang voor een forse rekening (=arbeidsloon), zonder oplossing van het probleem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei jopie:

Tja, dat motormanagement....   tis wat en resetten (motor uit, accu los, 6 minuten wachten) is dan ook bij ons op de bus de meest voorkomende oplossing. 

Hilarisch genoeg leidt dat ook wel eens tot vreemde adviezen vanuit de centrale:

"Ik heb een lekke band links achter"

"Heb je al gereset?"

 

Toch werkt het vaak wel.. vooral met elektrische banden.. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Asterix:

Mijn motormanagementlampje is weer uit na enkele maanden gebrand te hebben.
Komt door zijn zelfherstellend vermogen, denk ik dan maar.

Ook een troen uiteraard.;)

O, nog even ter ongeruststelling, @Asterix, misschien is na enkele maanden branden nu je lampje kapot... kan het dus niet meer waarschuwen.:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Kohtje:

O, nog even ter ongeruststelling, @Asterix, misschien is na enkele maanden branden nu je lampje kapot... kan het dus niet meer waarschuwen.:unsure:

Vroeger haalden ze dat lampje er wel eens uit zodra de auto moest worden verkocht, hahaha.
Maar hij brandt wel effen heur, en gaat na 5 tellen uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Sober:

De letter S is inderdaad wit, het rondje groen. :D

Ah, gelukkig, dan klopt het weer.. :)

 

8 minuten geleden zei Asterix:

Vroeger haalden ze dat lampje er wel eens uit zodra de auto moest worden verkocht, hahaha.
Maar hij brandt wel effen heur, en gaat na 5 tellen uit.

Ah, gelukkig, dan klopt het weer... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kohtje:

@Jannigje, hangt een beetje af van de 'verstandhouding' die je met je garage hebt.
De 'vermoorde onschuld cq onbenul' uithangen wil nog wel eens helpen om de 'urenrekening' laag te houden. Heeft vaak wat
te maken met de 'eer' die de deskundige (=garage) heeft te verdedigen.. :sun:

3e en laatste poging om te reageren. :unsure: Bericht is al 2 keer op mysterieuze wijze verdwenen. 

De verstandhouding met mijn garage is op zich wel goed, het is alleen frustrerend voor beide partijen,! Vanmiddag werd ik weer gebeld, probleem  of steeds niet opgelost. De vraag is nu: hoe lang blijven ze zoeken, hoe hoog worden de kosten, wat te doen als het niet opgelost kan worden? Ik ben er behoorlijk door van slag. (Niet in paniek raken hoor zei de barageman. Ja, kan hij wel zeggen, maar ..)

Ik ben snel van slag de laatste tijd. 

Nu afwachten tot maandag. Bah.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...