MarQ Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Mogguuhh , droge afmelding voor gisteren de planning is naar Amsterdam vandaag met een geel hesje neem aan dat een ieder dat meegekregen heeft op het nieuws , hoop niet dat we hier taferelen krijgen zoals in Parijs , deze actie is in 8 grote steden in Nederland vandaag , droge dag allemaal ! Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 8 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 @Moosje.......ach ja tis jammer en zal je verklappen dat je zeker niet de enigste bent wat dat betreft ....... you win some and you lose some , no big deal en voor mijzelf plan ik het nooit lang(er) vooruit en elke dag is er één dus zo turf ik door en als ik weer een leuke stand heb deel ik het wel. (langste periode droog was 9 maanden) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goeiemorgen! Fris als n hoentje omdat ik met de kippen op stok ben gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goedemorgen frummers. Heerlijk en lang geslapen. Buiten is het weer grijs en nat en onstuimig... Binnen is het al lekker warm en heb ik nog een lampje aan. Nu eerst lekker een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goedemorgen. Kopje koffie graag Yvonne Straks naar de kerstmarkt in Haarlem. Nu eerst op de dagpact Dagpact : MarQ Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goeie morgen kanjers, Bum. ik ga alleen met een haan op stok Taat. ik ben van de zomer al naar de kerstmarkt geweest. Ze waren hier in het dorp bang dat ze niet op tijd waren. Tatum, bumperjim en fleurtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goedemorgen Ik heb honger maar ben te lui om uit mijn bed te springeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 De kerstmarkt staat hier ook voor een weekend. Denk niet dat ik er langs ga. T waait en regent hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Ik las daarnet even terug. Gefeliciteerd nog met je negen jaar droog @bolletje Jij mooie vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 In mijn vorige woonplaats en de dorpen daar omheen zijn alle kerstmarkten afgelast in verband met het slecht weer. Over eventuele afgelastingen hier heb ik nog niets gelezen .... maar als ik naar buiten kijk kan ik me indenken dat de kraampjes hier ook niet opgezet zullen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goedemorgen Tatum, Bol, Fleur en Gewoon trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 (bewerkt) @Bor, ik heb geen goede raad voor je. Gewoon springen..dood ga je er niet van. Zorg alleen dat je de spanning kan ventileren. T is gemakkelijk om in situaties van stress te grijpen naar de vertrouwde fles. 8 december 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goedemorgen vonneke. Breng jij mij geen boke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 (bewerkt) luilak 8 december 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 @spirit, spijtig dat je niet voor de implantaten gaat. Wil dit nu zeggen dat je t zelf moet betalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goedemorgen allemaal. Goedemorgen fleurtje. Even speciaal apart omdat ik je hier zo lang niet heb 'getroffen'. Dagpact : MarQ Tatum Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Zojuist zei Yvonne: luilak Jamaaaaar das geen boke he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goedemorgen joops en natuurlijk onze Koko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 boke was bo(terhamme)ke toch? als ik het goed onthouden heb nadat ik je een keer vroeg wat dat was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 helemaal juist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Dan ben je een goede 'teacher', fleur. Zo heel veel leer ik niet meer van anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Verwen-aapje... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Of jij hebt gewoon een fantastisch geheugen. Ik vergeet dikwijls nu al wat ik gisteren aanhad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 (bewerkt) @GewoonDoen, ik heb Spirit one touch black gekocht... de electrische uitvoering dus. Jongste heeft een sodastream die niet op electra werkt en ook zij is er hartstikke tevreden over. 8 december 2018 bewerkt door Yvonne Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 1 minuut geleden zei Yvonne: Verwen-aapje... Amai, dat ziet er lekkeuuuurhhh uit!!! Ik spring ne keer uit mijn bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden