nancy Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Ik meld me ook droog af, weer gelukt dit jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Ik ben wat op mezelf gebleven tijdens deze kerstreis maar heb er wel van genoten. Bedankt, Lars! En droog gebleven ook. Droge afmelding arresleepact: Lars Nancy Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 4 uur geleden zei Bob: Ik ben wat op mezelf gebleven tijdens deze kerstreis maar heb er wel van genoten. Bedankt, Lars! En droog gebleven ook. Droge afmelding arresleepact: Lars Nancy Bob Cleo Jannigje (Bob ik heb je tekst laten staan, voor mij geldt namalijk hetzelfde) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 (bewerkt) Droge afmelding arresleepact: Lars Nancy Bob Cleo Jannigje Bol 1 januari 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 3 uur geleden zei bolletje: Droge afmelding arresleepact: Lars Nancy Bob Cleo Jannigje Bol Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Droge afmelding arresleepact: Lars Nancy Bob Cleo Jannigje Bol Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 1 uur geleden zei Lika: Droge afmelding arresleepact: Lars Nancy Bob Cleo Jannigje Bol Jane Lika Reboot Lika wil je Jane niet mee terug........ Heb haar er weer tussen geplaatst lady jane en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 (bewerkt) Op 1-1-2019 om 22:25 zei Lika: Droge afmelding arresleepact: Lars Nancy Bob Cleo Jannigje Bol Jane Lika Reboot Rosee 2 januari 2019 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden