ferry Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 He Kohtje, leuk jou te zien. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 Da's niet zo bijzonder, ferry. Bijzonderder om jou hier te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 Tja, ik wilde eens even kijken bij alle stoppers, of er nog veel veranderingen zijn. En dan gaan je gedachten terug in de tijd en besef je dat je een gelukkig mens bent. Zonder al die drank. En dat het leven zoveel mooier is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 Ja, mooi. Hoe bedoel je, veel veranderingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 Okee, dag ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 43 minuten geleden zei Kohtje: Ja, mooi. Hoe bedoel je, veel veranderingen? Ik bedoel het kijken bij het jaarpact omdat ik hoop, dat een ieder het volhoudt. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 O. Ja, okee. Iedereen die op het jaarpact staat dus. Jij staat daar geloof ik ook nog altijd op, hè? Mooi hoor. Erg goed. Nou, ik zal je maar niks meer vragen want dan moet je weer inloggen en zo. Tot een volgende keer. Hoi hoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 (bewerkt) Borrie.....over fitness. Ik heb ervaren dat ik me veel beter in mijn vel ga zitten met dagelijkse beweging (fietsen naar werk, 6 km heen en 6 km terug) en 8 km lopen op een crosstrainer. Het maakt het hoofd leeg, Heerlijk. Tegelijk heb ik op de fitness muziek aan van Hardwell on the air (noem een nummer tussen 200 en 400, zie ook youtube) om te helpen om in een walking trance te komen. 21 november 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 En 5 kg te veel heb ik ook. Het gaat er om dat je je goed voelt. Actief en belevend. Ik doe trouwens aan koolhydraatarm eten. Dat betekend minder aardappelen en meer groenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 Ik eet precies wat ik lekker vind. Niks minder en af en toe zelfs iets meer Ik heb niks tegen groente maar ik heb nog minder tegen pasta en vleeswaren. Lekker te vet te zout. Oh ja en veel chocola. Dat alles drijft in liters thee. Ik moet al zo veel Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 Ik mag van de moderator niet meer zeggen dat ik zin in seks heb erg ongepast. Dus dat zal ik dan maar niet meer doen ik zal braaf zijn want ja straks krijgen jullie ook zin en dat mag natuurlijk niet gepromoot worden zou ook een bende worden als we hier allemaal hitsig op het forum zitten daar zijn andere forums voor. Ik ga droog naar bed droog in de zin dat ik vandaag geen druppel alcohol heb gedronken. Welterusten allemaal en denk er om handjes boven de dekens Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 (bewerkt) oh oh Lars humor is veel leuker dan sex, toch? misschien is zin hebben in alcohol wel ongepaster, hier op het forum alcoholdebaas. Will zei ooit, we staan zo droog als een ? in de woestijn. Kameel? Ik weet het niet eens meer denk dat mn hersens ook aan het verdrogen zijn Nou eens kijken of ik kan slapen met mn handjes boven de dekens slaapwel, 21 november 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 7 uur geleden zei Lars: Ik mag van de moderator niet meer zeggen dat ik zin in seks heb erg ongepast. Dus dat zal ik dan maar niet meer doen ik zal braaf zijn want ja straks krijgen jullie ook zin en dat mag natuurlijk niet gepromoot worden zou ook een bende worden als we hier allemaal hitsig op het forum zitten daar zijn andere forums voor. Ik ga droog naar bed droog in de zin dat ik vandaag geen druppel alcohol heb gedronken. Welterusten allemaal en denk er om handjes boven de dekens Nee hoor Daar ben ik voor behandeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 1 uur geleden zei Bor: Als een woestijnvos. Wat een pareltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 7 uur geleden zei Lars: Ik mag van de moderator niet meer zeggen dat ik zin in seks heb erg ongepast. Dus dat zal ik dan maar niet meer doen ik zal braaf zijn want ja straks krijgen jullie ook zin en dat mag natuurlijk niet gepromoot worden zou ook een bende worden als we hier allemaal hitsig op het forum zitten daar zijn andere forums voor. Ik ga droog naar bed droog in de zin dat ik vandaag geen druppel alcohol heb gedronken. Welterusten allemaal en denk er om handjes boven de dekens Dat lijkt mij een legitieme behoefte om niet te zeggen de normaalste zaak vd wereld, waar onder volwassenen gewoon over gepraat kan worden. Maar sinds de 15 jaar dat ik uit NL weg ben lijkt het wel alsof je in NL steeds minder mag zeggen en doen, dus misschien ben ik de connectie kwijt en mag ik bovenstaande ook helemaal niet zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden