Kohtje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Ja, nee... ja.... nee, ik bedoel ook niet dat de strijd, het gevecht, niet waardevol zou zijn.. daarin zit het vergaren van je 'vermogen'. Dat 'vermogen', die vanzelfsprekendheid is uiteindelijk de top, het doel van die waardevolle vermogensvergaring. Maar ook een vermogen moet in stand gehouden worden, dat zie ik wel. Toch is dat een stuk makkelijker dan een vermogen vergaren.. het vermogen houdt zichzelf min of meer in stand als het goed onderhouden wordt, goed belegd, zeg maar.. geen idiote dingen doen en zeker niet 'je vermogen te boven gaan'.. 14 minuten geleden zei bumperjim: Trouwens ik zie dat de Tja hoe begin je discussie is gesloten, waarom is dat? heb ik een aflevering gemist? Ik denk dat dat is omdat die persoon hier niet zozeer voor/over z'n eigen alcoholprobleem schreef maar voor dat van z'n vrouw (of andersom??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Wie of wat bedoel met zijn jong, Bor? En die tweede zin snap ik ook niet. Hoe bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Over wiens jong dan wel? En wie of wat is dat jong dan? Een kind, een (huis)dier?? En heb je het dan niet over een jong van bumperjim maar van iemand anders? Ik wil wel begrijpend LE-ZEN, maar dan moet er wel begrijpelijk GE-SCHRE-VEN worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Och, laat maar. Ik zie het ineens.. je bedoelde 'wat mankeert jou, jong". Je had me even op het verkeerde been.. Die tweede zin snap ik nog steeds niet, maar laat ook maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 @Cleo66,tja meis, wat voor soort topics en/of teksten had je dan gehad willen hebben? 't Forum is één grote verzamelbak van van alles door elkaar, en helaas zit er geen inhoudsopgave bij. Je kunt systematisch draad voor draad gaan doorlezen, maar daar ben je jaren mee bezig. Je kunt ook gewoon her en der prikken, en tegelijkertijd pen en papier in de aanslag houden voor als je toevallig wat tegenkomt. Maar misschien staat er ook iemand op hier die zegt: lees mij, daar en daar... Ik weet niet of je dit ooit nog leest, want je komt hier misschien pas weer over een hele tijd kijken en dan is dit bericht al weer in de vergetelheid weggezakt. Misschien helpt de tag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Wat fijn je te lezen @Quinn. @Jannigje ik zou je wel eens willen horen zingen. Tja @Rupsjenooitgenoeg, voor mij was stoppen juist moeilijk en gestopt blijven minder (maar nog steeds wel) moeilijk. Dat je gestopt bent vind ik dus al superknap. @Cleo66-ke wat dacht je van je eigen draadje? Dat staat tjokvol inspirerende, ontroerende en wijze teksten. Verder heb ik veel aan het draadje van Lika, Etty, Basta, Kruidenthee Quinn, Smart en Lars gehad. Quinn en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Of deze gouwe ouwe Als je goed naar de staart van de kikker kijkt, zie je dat hij er geen heeft werkt altijd voor mij. Lars en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Goedenavond. Halve middag in bed gelegen. Verkouden en griepig. Ik ben zo'n weekend-griep type. Nou ja. het kan. Morgen niet veel doen. Vandaag ook niet. Ga zo maar weer te bedde met mijn boek. Of zonder. Ik slaap denk ik zo. @Quinn Goed je te zien! Aaarggghhh, opeens trek in taart en tom poucen. Gelukkig niet in huis;-) Quinn en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Ongesteld @Bor Ik terug van een gezellige avond en heerlijk gegeten en ja ook ijs natuurlijk. Nog even zitten en dan naar bed welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Bor: Snap je dit niet Kohtje? Sorry maar dat ik niet verwacht van jou(w). Ik snap er ook niks van Het was ook volstrekt geen antwoord op mijn vraag. 10 november 2018 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 6 minuten geleden zei Bor: Klopt dat je het niet snapt. Want het gaat je vraag namelijk allang voorbij. Geeft niet. Misschien later, misschien nog later of misschien wel nooit. Ik ga terug poging slapen doen. Nee geven doet het zeker niet. Ik zal hier wel te nuchter voor zijn Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2018 Rapport Share Geplaatst 11 november 2018 7 uur geleden zei jopie: Slapen. Voor de deur van de sauna. Ik ben morgen de eerste, vermoed ik. Sliep lekker, jopie. Hopelijk dan wel op tijd wakker.. en dan koffie in de deur van de sauna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2018 Rapport Share Geplaatst 11 november 2018 11 uur geleden zei Bor: Snap je dit niet Kohtje? Sorry maar dat ik niet verwacht van jou(w). jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 november 2018 Rapport Share Geplaatst 11 november 2018 Lieve @Lars, een geweldige ongelofelijke dikke vette proficiat. Geen verassing maar wel een prestatie. Jij bent een bommeke (een knappe knaller) Mega grote zoen!!! of twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 november 2018 Rapport Share Geplaatst 11 november 2018 @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden