Lika Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 16 minuten geleden zei Fruitvlieg: Het is ook voor iedereen anders Lika. Ik kan jou situatie niet vergelijken met mij of andersom. Ik verbaas mij er alleen zelf af en toe over dat je in 1 leven dezelfde gebeurtenis of ervaring op zoveel verschillende manieren kan beleven. Helemaal met je eens. Dat vind ik dan weer zo fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Oja....die explosie van emoties... Ik weet nog niet goed of het ' bij me hoort'...de pieken en dalen...wellicht wel. Het zwelgen of de troon wordt minder...en dat is denk ik een gevolg van langer nuchter zijn...en mezelf beter leren kennen...minder 'drama's. Dat is op een bepaalde manier ook een patroon...wat ik ken en dus comfortabel is....vertrouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Ik kom me tussendoor droog afmelden voor deze dag en dit weekend. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 (bewerkt) Lekker slapen! 30 september 2018 bewerkt door Lika Tekst was uit de context Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2018 Pieken en dalen, ik kan erover meepraten, helaas. Pieken ken ik al niet meer de laatste jaren, dalen des te meer. Ze worden dieper en langer en donkerder lijkt het wel. Eruit proberen te klimmen wordt steeds moeilijker. Gebrek aan vertrouwen speelt een ook rol denk ik, ik durf al bijna niet meer te geloven dat ik me anders kan gaan voelen, dat maakt me angstig. En ik heb ook een beer, een blije beer nogwel, hij is groot en heel lief. Welterusten lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2018 Oh ja, dagpact geslaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2018 Ik begrijp het van dat gebrek aan vertrouwen Jannigje. Het vertrouwen is er bij mij pas sinds heel kort. En ook niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden