Lars Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Ja heb extra medicijnen en daar ben ik rustiger van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Alleen thee @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Balen Lars...sterkte...is niet fijn. Maar...je drinkt niet Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Ik had eigenlijk niet zoveel interesse in mezelf, maar volgens mij ben ik er ook een van heftige emoties Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Zojuist zei Lars: Alleen thee @Reacher Thee en een mooi uitzicht hartje. Schijnt dat snacks s’avonds geen goed idee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Ik heb liever koffie of zeur ik nu teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Kan mij het ook schelen Nietmeer, Lika, Lars en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Koffietijd hier bedankt dat jullie er voor mij waren doet me wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Tuurlijk lieffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Ik moet mezelf toch maar eens onder de loep gaan nemen en niet zo’n angstige miep zijn. Toch eens achterhalen waardoor ik zo van huilbui naar huilbui ga. Ondertussen kopje koffie voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Goed gedaan @Lars. Ik leer hier ook weer van. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 2 minuten geleden zei Lika: Goed gedaan @Lars. Ik leer hier ook weer van. En ikke ook. Ik heb overigens een knuffel gekocht voor de troost. Een knuffelkonijn. Nietmeer, Tatum en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Weer even kind zijn. Maar dan op een veilige manier. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Jullie zijn lief ik heb een beer @Reacher Reacher en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Ik geloof dat @lady jane mij dat ooit als advies gaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Nu echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Echt! Wat geweldig Lars vanwege de beer die je als kind verloor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Trusten @Lars Het is altijd goed om LJ haar raad te volgen. Heeft mij ook altijd goed gedaan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Ik ga nog wat cola achterover slaan. Tot later bloemetje voor @Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Ik zal ook eens een knuffel aanschaffen. Beter dan die drie Magnums die ik achter elkaar naar binnen schoof... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 1 uur geleden zei Lika: Weet je eigenlijk hoe je ‘van nature’ bent @Lars? Ik ben mijn hele leven al van de diepe dalen en hoge toppen. Dat is mijn natuur. Dat heb ik gedempt natuurlijk met drank, werk, sigaretten. Maar mijn kern is niet bepaald rustig. Lika, dat had ik ook. Via de Breider ben ik bij een psychiater (= pillendokter) terecht gekomen. Die heeft mij het medicijn Escitalopram voorgeschreven. Sindsdien ben ik veel stabieler en kan ik gemakkelijker drank laten staan. Zodra ik een tijdje dit medicijn vergeet in te nemen wordt ik gelijk onzeker en instabiel. En staat drank weer hoog op het lijstje om alle indrukken om me heen te verzachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Ik ben zowel de pieken als de dalletjes gaan waarderen. Ik denk dat iedereen ze heeft alleen de 1 legt er meer nadruk op dan de ander. Ik merk wel dat sinds ik niet meer drink ze minder heftig zijn, drank versterkte en verlengde ze. Ik kon dagen, soms weken, zwelgen in mijn eigen opgelegde ellende of overdreven trots op mijn troon zitten. Nu zonder drank vind ik het moeilijker om emotie te voelen en moet ik er soms mijn best voor doen, de tijd voor nemen. Daarom zijn pieken extra leuk geworden en een dal heeft ook zijn mooie kanten. Ik mis soms wel eens die explosie aan emoties van toen ik nog dronk waarin de tijd alleen bestond uit voelen. Nu is het veel meer doen en uitvoeren, scheelt wel een hoop zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Het klinkt prachtig @Fruitvlieg, maar de dalen kunnen mij zo enorm overvallen. BAM! Weg is de zon. Maar goed. Tot nu toe kwam ie ook steeds weer op. De overgang is ook aanstaand of al aan de gang. Moet ik wrs niet onderschatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Het is ook voor iedereen anders Lika. Ik kan jou situatie niet vergelijken met mij of andersom. Ik verbaas mij er alleen zelf af en toe over dat je in 1 leven dezelfde gebeurtenis of ervaring op zoveel verschillende manieren kan beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden