Yvonne Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Goedemorgen frummers. Zaterdag alweer, de tijd vliegt.... Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Goedemorgen frummers. Lekker bakkie Yvonne. Ik ga er zo vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Goedemorgen Het weer ziet er beter uit ik voel me beter dus even wandelen vandaag. Niet een hele grote ronde maar toch even eruit Hele fijne zaterdag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Misschien valt het mee Cleo. 95... dan heb je het tot de zeer sterken gebracht. Gypsy, blij dat je weer wat aan het opknappen bent.. Lekker naar buiten, maar hier hoost het momenteel hoor Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Sterkte dan Etty. Extra bakje voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 3 minuten geleden zei Yvonne: Misschien valt het mee Cleo. 95... dan heb je het tot de zeer sterken gebracht. Gypsy, blij dat je weer wat aan het opknappen bent.. Lekker naar buiten, maar hier hoost het momenteel hoor Het is hier best lekker weer. Misschien komt het slechte weer nog ik heb nog niet gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Goedemorgen allemaal, Doe met je mee Etty. Dagpact: Etty Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 goeiemorgen frummers saunaweer vandaag en de krantenzegels mogen op voor 5,95 een vakantiedagje inlassen weer Etty, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Goeie morgen, Nou heel veel sterkte dan Etty. Hier straks lekker winkelen in de stad, heb er veel zin in. Tja verder gaat hier weer goed. Als ik het maar heel rustig aan doe. Das wel ontzetten wennen en de hele tijd opletten. Die rem er op. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 tja Bol, we zijn geen 40 meer he, oudje♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 17 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Zou zomaar eens een lastige dag kunnen worden, om allerlei redenen, Dagpact: Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Goedemorgen Nietmeer, Jopie, Jane, Bol en Kohtje. Heb ik Lika toch helemaal overgeslagen... fijne dag Lika. Bol plezier in de stad, Jane in de sauna en Joop met het ruimen, laatste week op de camping denk ik? Hier ook aan de slag zo, ruimen en pakken... het is er echt een dag voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 (bewerkt) 55 minuten geleden zei lady jane: tja Bol, we zijn geen 40 meer he, oudje♥ Joh. Moghu Von. Kohtje en Gypsy. 22 september 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Goedemorgen kinderen Dagpact Etty Nietmeer Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen kinderen Dagpact Etty Nietmeer Lars Dag papa Lars. Papa Lars is jongerder dan mij... hoe deed ie dat toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Goedemorgen allemaal, Laat opgestaan vanochtend, dus halve dag al weg Enfin, nu echt aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Goedemorgen, sluit me ook aan vandaag. Lkr ad koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 Hier vandaag lekker aan gelummeld. Vanmiddag een uurtje geslapen gewoon omdat het kon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2018 Rapport Share Geplaatst 23 september 2018 Zo Cleo, dat je de BBQ hebt overleefd zegt in dit geval meer over de BBQ dan over jou. Jij bent goed maar die BBQ moet wel héééél goed geweest zijn. Zelfs niet een beetje buikloop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden