Spring naar bijdragen

Zondag 9 september 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Leuk Bol. 
Ik ga straks eerst lekker een eind met de hond lopen. 
En daarna wat rommelen in huis boel schiften van wat weg kan en wat mee gaat. 
En verder in de tuin zitten en rommelen, boek lezen en wat haken. 
Denk dat de dag weer om is voor ik het doorheb :P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben nog wel een paar weken te gaan hoor Bol. 
En ja hoor, de dagen rond de verhuizing zelf hebben we hulp, de rest doen we zelf liever. 

Thee, jij ook een goedemorgen. 

Antoinette, zit je weer wat beter in je vel???

En @Bor, sterkte meis, las net dat het niet goed gaat met jouw vader... 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja @Yvonne, maar dat ‘gewoon’ hebben we al een jaar of 20 niet gedaan zeg maar. Dus ik begin nu. Met wat achterstand en een partner die nog veel slechter hierin is dan ik. Dus ik neem er nu ruim de tijd voor. Meer eruit dan erin gaat toch effect opleveren! 

 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika dat klinkt interessant! Deel je hier wat als je wilt?

 

Voor alles is een tijd..ja, topdrukte kan het zijn met een gezin. Ik merk dat ik steeds meer behoefte heb aan 'een opgeruimde omgeving'. Ben er niet zo goed in, structuur en ordenen. En vanuit die gedachte ook vaak maar laten sloffen...mijn middelste kan ontzettend goed ordenen...en af en toe helpt ze mij...met een keukenla...als zij het ordent zit er een 'kloppende' structuur in, en kan ik het ook best heel lang volhouden om die la netjes te laten zijn:D

De deuren van mijn werkplek staan open...zonnetje schijnt....ga zo hier ook eens lekker opruimen en ordenen...

Lekker Lars! Fijn dat je er van kunt genieten, dat uitslapen..ik was er juist vroeg uit en heb mijn rondje sport er al opzitten...genoeg energie nu!

 

Fijne zondag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

((:musicnote:Zij past beter bij, beter bij, beter bij, beter bij mijijijijijij, want ik ben
leuker dan, leuker dan, leuker dan, leuker dan jijijijijij....:musicnote:   ;):) (vrij naar 'Doe Maar' en absoluut niet waar in dit geval) ))

Gypsy, meis, niet jaloers worden hoor. 't Is niet echt een reactie op mij maar een vervolg van haar verhaal... (denk ik.)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kohtje:

((:musicnote:Zij past beter bij, beter bij, beter bij, beter bij mijijijijijij, want ik ben
leuker dan, leuker dan, leuker dan, leuker dan jijijijijij....:musicnote:   ;):) (vrij naar 'Doe Maar' en absoluut niet waar in dit geval) ))

Gypsy, meis, niet jaloers worden hoor. 't Is niet echt een reactie op mij maar een vervolg van haar verhaal... (denk ik.)

 

Jaloers nee wel onbegrip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gypsy,
Ik begrijp hier ook met grote regelmaat geen snars van bepaalde mensen en gedragingen.
Soms snap ik mezelf wel eens helemaal niet.
In mijn geval zou het te maken kunnen hebben met m'n leeftijd.

Maar als we elkaar hier allemaal helemaal zouden begrijpen zou er geen klap meer aan zijn.
Wat niet wegneemt dat je alle recht hebt om naar het 'waarom' te vragen. Dat dan weer wel..:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...