Yvonne Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Goedemorgen frummers. Een heerlijk rustig stil zondagochtendje met bijpassend mild ochtendzonnetje. En natuurlijk een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Moggel Von. Wat ga jij vandaag doen? Hier is er jaarmarkt, en ik ga us leuk rond neuzelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Leuk Bol. Ik ga straks eerst lekker een eind met de hond lopen. En daarna wat rommelen in huis boel schiften van wat weg kan en wat mee gaat. En verder in de tuin zitten en rommelen, boek lezen en wat haken. Denk dat de dag weer om is voor ik het doorheb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Wat er mee gaat???? Ga je verhuizen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Klopt Bol, en dan vind ik het prettig om ruim van tevoren één en ander op een rijtje te hebben. Leuk hoor, het werd gewoon weer tijd om eens te verkassen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 O wat leuk meid. Wanneer gaat het gebeuren? Heb je genoeg hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Goedemorgen Dagpact Antoinnette Bolletje, veel plezier op de markt En Yvonne jij veel plezier met rommelen in je huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 We hebben nog wel een paar weken te gaan hoor Bol. En ja hoor, de dagen rond de verhuizing zelf hebben we hulp, de rest doen we zelf liever. Thee, jij ook een goedemorgen. Antoinette, zit je weer wat beter in je vel??? En @Bor, sterkte meis, las net dat het niet goed gaat met jouw vader... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 (bewerkt) Goedemorgen. Wow @Yvonne verhuizen. Heb ik ook wel zin in, maar ik denk dat het niet eens nodig is als we nu de helft weggooien... 9 september 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Hahahaha Lika, gewoon eens in de paar jaar alles even doornemen en wegdoen wat je niet meer nodig hebt of denkt te hebben.... (wedden dat je een maand later juist één van die dingen gaat zoeken omdat je het even nodig hebt? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 (bewerkt) Ja @Yvonne, maar dat ‘gewoon’ hebben we al een jaar of 20 niet gedaan zeg maar. Dus ik begin nu. Met wat achterstand en een partner die nog veel slechter hierin is dan ik. Dus ik neem er nu ruim de tijd voor. Meer eruit dan erin gaat toch effect opleveren! 9 september 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 ik ga vanmiddag naar een bijeenkomst over verslaving en autonomie en verbondenheid met jezelf en anderen aan de hand van uitleg over de 12-stappen. Voelt als een coming out en spannend. Heb er ook zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Goedemorgen idioot laat wakker. Wel fijn dat ze me hebben laten slapen nu zo douchen samen met moeder overste thuiszorg is al weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 @Lika dat klinkt interessant! Deel je hier wat als je wilt? Voor alles is een tijd..ja, topdrukte kan het zijn met een gezin. Ik merk dat ik steeds meer behoefte heb aan 'een opgeruimde omgeving'. Ben er niet zo goed in, structuur en ordenen. En vanuit die gedachte ook vaak maar laten sloffen...mijn middelste kan ontzettend goed ordenen...en af en toe helpt ze mij...met een keukenla...als zij het ordent zit er een 'kloppende' structuur in, en kan ik het ook best heel lang volhouden om die la netjes te laten zijn De deuren van mijn werkplek staan open...zonnetje schijnt....ga zo hier ook eens lekker opruimen en ordenen... Lekker Lars! Fijn dat je er van kunt genieten, dat uitslapen..ik was er juist vroeg uit en heb mijn rondje sport er al opzitten...genoeg energie nu! Fijne zondag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 In de trein naar strand. Even letterlijk lucht en licht als pauze in hectische tijd. Bor kracht voor jou & je heit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 @Yvonne waar ga je heen verhuizen? @Lika een goed meeting. @kruidenthee67 je lijkt me zo netjes alle potjes met kruiden keurig op een rek. Kleinzoon een jaar waar blijft de tijd toch samen met ex een kado een ballenbak dochter morgen nog heel wat jaartjes meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Haha Lars...ech nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Goedemiddag 11000 stappen Jammer @spirit Even herpakken dus Ik ga expres niet naar dat soort dingen ook te druk voor mij maar ook omdat er altijd drank is Succes ermee je weet dat je het kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Och spirit, wat jammer nou. Misschien een volgende keer toch maar eens niet die eerste nemen? Dan hoef je verder niet zo veel te veranderen en kun je gewoon alles blijven doen zoals je het eerder deed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 5 minuten geleden zei spirit: Ik moet dat gewoon niet opzoeken Kohtje. Waarom reageer je alleen op Koh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 ((Zij past beter bij, beter bij, beter bij, beter bij mijijijijijij, want ik ben leuker dan, leuker dan, leuker dan, leuker dan jijijijijij.... (vrij naar 'Doe Maar' en absoluut niet waar in dit geval) )) Gypsy, meis, niet jaloers worden hoor. 't Is niet echt een reactie op mij maar een vervolg van haar verhaal... (denk ik.) Nietmeer en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 7 minuten geleden zei Kohtje: ((Zij past beter bij, beter bij, beter bij, beter bij mijijijijijij, want ik ben leuker dan, leuker dan, leuker dan, leuker dan jijijijijij.... (vrij naar 'Doe Maar' en absoluut niet waar in dit geval) )) Gypsy, meis, niet jaloers worden hoor. 't Is niet echt een reactie op mij maar een vervolg van haar verhaal... (denk ik.) Jaloers nee wel onbegrip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Gypsy, Ik begrijp hier ook met grote regelmaat geen snars van bepaalde mensen en gedragingen. Soms snap ik mezelf wel eens helemaal niet. In mijn geval zou het te maken kunnen hebben met m'n leeftijd. Maar als we elkaar hier allemaal helemaal zouden begrijpen zou er geen klap meer aan zijn. Wat niet wegneemt dat je alle recht hebt om naar het 'waarom' te vragen. Dat dan weer wel.. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden