Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen de koffers zijn weer gepakt ik zit nog even op balkon. Zo wassen en aankleden en dan ontbijten en dan naar vliegveld. Het was een fijn hotel de mensen heel lief maar ja het is weer tijd om naar huis te gaan

Dagpact:

Lars

Geplaatst

Goedemorgen frummers.
Maandag weer. 
Badkamer heb ik al gedaan, 
Nu eerst tijd voor een bakje. 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster       

Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water

Lars, goede reis terug.... 
Nicky en Lika werkze.... 

Geplaatst

Goedemorgen

Fijne reis @Lars

Gisteren 13000 stappen iets minder dus

Vandaag weer werken ik zie er tegen op. Ik hoop dat hij helemaal niet komt

Zeer slecht geslapen maar dat zat erin

Fijne dag iedereen

Geplaatst
3 minuten geleden zei Yvonne:

Ja Lente is weg. 
En ik mis @jopie ook al een paar dagen??? 

Cleo, klinkt goed, leuk dat je gaat kijken. 
En goed één en ander tegen elkaar afwegen vervolgens... 

Ja inderdaad. Maar van Lente is misschien maar beter ook die maakt het zo onrustig allemaal. 

Geplaatst

Ach weet je Gypsy, als het heel onrustig wordt hier dan lees ik wat sneller er overheen en dan dwing ik mezelf om me niet druk te maken... 
Ik heb het wel heel jammer gevonden dat zij zich zo snel zo aangevallen voelde en daar over bleef doorgaan altijd. 
Maar als het forum haar daarnaast ook tot steun was, dan vind ik ook wel jammer dat zij wegblijft... 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Yvonne:

Ach weet je Gypsy, als het heel onrustig wordt hier dan lees ik wat sneller er overheen en dan dwing ik mezelf om me niet druk te maken... 
Ik heb het wel heel jammer gevonden dat zij zich zo snel zo aangevallen voelde en daar over bleef doorgaan altijd. 
Maar als het forum haar daarnaast ook tot steun was, dan vind ik ook wel jammer dat zij wegblijft... 

Ik denk niet dat ze wegblijft. Ik ben ook sneller weer gestopt als ze weer begon. Maar door de modjes en hun onrechtvaardige manier van doen werd ik wel heel geïrriteerd. 

Geplaatst

Hihi, aan de manier van werken van de mods hier moet je inderdaad wennen Gypsy, heeft mij wel een aantal jaren gekost, hahaha.. 
Maar ook dat kan ik zo langzamerhand naast mij neerleggen. 
Weet je, het zijn ook maar gewoon mensen... met hun eigen fouten  dus ;) 

En nu aan de slag hier... 
Ik wens je op het werk een boel sterkte, een boel succes en een heleboel werkplezier.... 

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen allen.

O, de griep komt er weer aan? Dan heb jij 't gedaan, @jopie, je bent de eerste...
Beterschap in elk geval. Zal een stevige variant zijn als ie jopie weet te vellen. :lips:

bewerkt door Kohtje
Geplaatst

Ik vind iemand de oorzaak noemen van onrust een beetje flauw. Vaak/meesta zijn we met z'n allen in onze reacties en reacties op reacties
en daar dan weer op reageren, méér oorzaak van onrust dan de zgn. onrustveroorzaker zelf.

Geplaatst

Iedereen denkt en voelt het anders. Dat is het leven

Hier even pauze ik heb hem gelukkig nog niet gezien weet ook niet of hij moet werken eigenlijk

Zo maar even wandelen eerst mijn broodje opeten

Geplaatst

Rommelmarkt ging goed gisteren. Heb €118 verdiend.

Nog een gelukkige late verjaardag aan de twee jarigen van gister :rose: :lips: :heart: :present:

@Gypsy, denk aan je. Die eerste keer terugzien zal altijd steken maar t loopt vast los. Hopelijk hoeft t nog niet dadelijk :lips:

Geplaatst

Er staat een stukje over dat Lente weg is op het jaarpachtdraadje van een aantal dagen geleden. Als je nog leest Lente, heb het goed!

Weer gewerkt. En nee. Dat viel niet mee. En toch ook weer wel. Rare bezigheid werken....

@jopie, beterschap!! 

Nu hup: eten maken.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...