NickyLJ80 Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Goedemorgen Begin van een nieuwe week. Ik ga lekker werken zo. Eerst nog even koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 3 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Lars, een goede reis terug vandaag en Lika succes weer na je vakantie! Lika en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Goedemorgen de koffers zijn weer gepakt ik zit nog even op balkon. Zo wassen en aankleden en dan ontbijten en dan naar vliegveld. Het was een fijn hotel de mensen heel lief maar ja het is weer tijd om naar huis te gaan Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Veilige terugreis Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Goedemorgen . Zoef.... weer weg....goede reis, Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Goedemorgen frummers. Maandag weer. Badkamer heb ik al gedaan, Nu eerst tijd voor een bakje. Lars, goede reis terug.... Nicky en Lika werkze.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Goedemorgen Fijne reis @Lars Gisteren 13000 stappen iets minder dus Vandaag weer werken ik zie er tegen op. Ik hoop dat hij helemaal niet komt Zeer slecht geslapen maar dat zat erin Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Dat zat er inderdaad wel in Gypsy. Ik hoop voor je dat het allemaal heel erg mee gaat vallen en dat je een fijne werkdag weer zult hebben... Succes meis... Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 @lente is weg valt me op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Ja Lente is weg. En ik mis @jopie ook al een paar dagen??? Cleo, klinkt goed, leuk dat je gaat kijken. En goed één en ander tegen elkaar afwegen vervolgens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 3 minuten geleden zei Yvonne: Ja Lente is weg. En ik mis @jopie ook al een paar dagen??? Cleo, klinkt goed, leuk dat je gaat kijken. En goed één en ander tegen elkaar afwegen vervolgens... Ja inderdaad. Maar van Lente is misschien maar beter ook die maakt het zo onrustig allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Ach weet je Gypsy, als het heel onrustig wordt hier dan lees ik wat sneller er overheen en dan dwing ik mezelf om me niet druk te maken... Ik heb het wel heel jammer gevonden dat zij zich zo snel zo aangevallen voelde en daar over bleef doorgaan altijd. Maar als het forum haar daarnaast ook tot steun was, dan vind ik ook wel jammer dat zij wegblijft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 2 minuten geleden zei Yvonne: Ach weet je Gypsy, als het heel onrustig wordt hier dan lees ik wat sneller er overheen en dan dwing ik mezelf om me niet druk te maken... Ik heb het wel heel jammer gevonden dat zij zich zo snel zo aangevallen voelde en daar over bleef doorgaan altijd. Maar als het forum haar daarnaast ook tot steun was, dan vind ik ook wel jammer dat zij wegblijft... Ik denk niet dat ze wegblijft. Ik ben ook sneller weer gestopt als ze weer begon. Maar door de modjes en hun onrechtvaardige manier van doen werd ik wel heel geïrriteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Hihi, aan de manier van werken van de mods hier moet je inderdaad wennen Gypsy, heeft mij wel een aantal jaren gekost, hahaha.. Maar ook dat kan ik zo langzamerhand naast mij neerleggen. Weet je, het zijn ook maar gewoon mensen... met hun eigen fouten dus En nu aan de slag hier... Ik wens je op het werk een boel sterkte, een boel succes en een heleboel werkplezier.... Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 De “negeren” functie die werkt uitstekend, dan hoef je t zelf niet te negeren, scheelt een hoop energie Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 (bewerkt) Goedemorgen allen. O, de griep komt er weer aan? Dan heb jij 't gedaan, @jopie, je bent de eerste... Beterschap in elk geval. Zal een stevige variant zijn als ie jopie weet te vellen. 3 september 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Ik vind iemand de oorzaak noemen van onrust een beetje flauw. Vaak/meesta zijn we met z'n allen in onze reacties en reacties op reacties en daar dan weer op reageren, méér oorzaak van onrust dan de zgn. onrustveroorzaker zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Iedereen denkt en voelt het anders. Dat is het leven Hier even pauze ik heb hem gelukkig nog niet gezien weet ook niet of hij moet werken eigenlijk Zo maar even wandelen eerst mijn broodje opeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Anderzijds kan @Gypsy wel zeggen dat ze onder moeilijke omstandigheden en al voor langere periode droog blijft staan @Bor. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Lente, ik mis je wel. Wees geen vreemde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Rommelmarkt ging goed gisteren. Heb €118 verdiend. Nog een gelukkige late verjaardag aan de twee jarigen van gister @Gypsy, denk aan je. Die eerste keer terugzien zal altijd steken maar t loopt vast los. Hopelijk hoeft t nog niet dadelijk Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Vruchtbaar dagje dan gisteren, @fleurtje. Ik heb gisteren ook wat verdiend, met een tekening van een Dyane. Voor het eerst in tijden. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2018 Rapport Share Geplaatst 3 september 2018 Er staat een stukje over dat Lente weg is op het jaarpachtdraadje van een aantal dagen geleden. Als je nog leest Lente, heb het goed! Weer gewerkt. En nee. Dat viel niet mee. En toch ook weer wel. Rare bezigheid werken.... @jopie, beterschap!! Nu hup: eten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden