Spring naar bijdragen

Maandag 3 september 2018

NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Ach weet je Gypsy, als het heel onrustig wordt hier dan lees ik wat sneller er overheen en dan dwing ik mezelf om me niet druk te maken... 
Ik heb het wel heel jammer gevonden dat zij zich zo snel zo aangevallen voelde en daar over bleef doorgaan altijd. 
Maar als het forum haar daarnaast ook tot steun was, dan vind ik ook wel jammer dat zij wegblijft... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yvonne:

Ach weet je Gypsy, als het heel onrustig wordt hier dan lees ik wat sneller er overheen en dan dwing ik mezelf om me niet druk te maken... 
Ik heb het wel heel jammer gevonden dat zij zich zo snel zo aangevallen voelde en daar over bleef doorgaan altijd. 
Maar als het forum haar daarnaast ook tot steun was, dan vind ik ook wel jammer dat zij wegblijft... 

Ik denk niet dat ze wegblijft. Ik ben ook sneller weer gestopt als ze weer begon. Maar door de modjes en hun onrechtvaardige manier van doen werd ik wel heel geïrriteerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, aan de manier van werken van de mods hier moet je inderdaad wennen Gypsy, heeft mij wel een aantal jaren gekost, hahaha.. 
Maar ook dat kan ik zo langzamerhand naast mij neerleggen. 
Weet je, het zijn ook maar gewoon mensen... met hun eigen fouten  dus ;) 

En nu aan de slag hier... 
Ik wens je op het werk een boel sterkte, een boel succes en een heleboel werkplezier.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...