Spring naar bijdragen

Te ver gegaan


Extranaut

Aanbevolen berichten

Ik kies geen partij tussen volkeren die op 3000 km van hier wonen en al 4000 jaar lang overhoop liggen, lees je bijbel er maar op na. En als men hier asiel nodig heeft na alle oorlogsgeweld dan is men wat mij betreft gewoon welkom. 

Revolutie prima maar laat de boel graag wel heel anders moet het weer gerepareerd van onze belastingcenten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In tegenstelling tot Nederland wordt een verzoek om op te hoepelen beantwoord met een serieuze rel, zoals eind november bewezen is. ;) no pun intented.

En neen, Palestijnen zijn hier niet welkom. Ook roept Syrië haar burgers terug om Syrië weer op te bouwen. 

Een voorstel: iedereen die pro massa migratie is neemt zelf een gezin in huis, betaalt zelf voor hun voorzieningen en worden medeplichtig gesteld aan hun misdaad. Hoeveel zijn er dan nog bereid?

En denk je dat men WO2 had gewonnen zonder in opstand te komen? Wat nu gaande is is een invasie en geen massa migratie. We zouden beter de boeren in Zuid Afrika helpen en een Zimbabwe II voorkomen.

Er zijn velen die niet leren uit het verleden, maar nog meer die het zat zijn. Ik ken mijn bijbel.

2 Johannes 1:8-11

  1. Ziet toe voor uzelven, dat wij niet verliezen, hetgeen wij gearbeid hebben, maar een vol loon mogen ontvangen.
  2. Een iegelijk, die overtreedt, en niet blijft in de leer van Christus, die heeft God niet; die in de leer van Christus blijft, deze heeft beiden den Vader en den Zoon.
  3. Indien iemand tot ulieden komt, en deze leer niet brengt, ontvangt hem niet in huis, en zegt tot hem niet: Zijt gegroet.
  4. Want die tot hem zegt: Zijt gegroet, die heeft gemeenschap aan zijn boze werken.
bewerkt door Extranaut
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp niet hoe je in 1 draadje zelf kan overwegen te emigreren maar voor immigranten hier de deur dicht wilt houden. Dat is volledig incoherent. 

Ik ben zelf geëmigreerd, ga het wellicht nog eens doen, en vanuit datzelfde principe sta ik open voor immigranten. Da’s redelijk toch?

Ik hoef ze niet bij me in huis, dank u vriendelijk. Ik ben voor de natuur maar ik hoef ook geen wild zwijn bij me in bed. Er staan genoeg huizen leeg hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou als Europeaan migreren naar een Europees land waar ze mijn normen en waarden hoog in het vaandel dragen. Wanneer iemand migreert om het land van binnenuit te veranderen is dat een invasie. Beter gezegd een demografische jihad. 

Dit Marrakeshpact is culturele genocide. Ik kom daar tegen in opstand. En dat heeft niets met mijn autisme of geloof te maken. 

Als we vluchtelingen zoals Asia Bibi helpen, graag! Maar wat nu toestroomt zijn strijdvaardige mannen die duizenden euro’s betalen voor de overtocht en meteen met hun smartphones hun succes filmen en doorsturen naar hun broederd in thuisland.

Dit zijn geen vluchtelingen bumperjim, het is een invasie en de slachtoffers spreken voor zich. Of bent u zo even Cologne vergeten? Of die aanslag in Straatsburg gisteren?

wake up!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees niet xenofoob. Je laat je leiden door angst. Das een slechte raadgever. 

Emigreren is ook in opstand komen, geen meeloper zijn. Ik vertik het te wonen in een wereld waar ieder verdoemd is in het landje te bljven wonen waar hij/zij geboren is. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Angst? Ervaring ja!

Ik ben geen xenofoob, noch islamofoob. Zij die toegevingen doen zijn de islamofoben, want ze zijn er zo bang van dat ze er maar eieren onder leggen in de hoop dat ze zich koest houden.

Ik hoop op nieuwe kruistochten en ik heb de moed er mee aan deel te nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Europa dat wij van onze voorouders erfden en niet krijgen wat globalisten pogen te bereiken.

Ik vond het Kalegri plan ooit voor complotgekkies, maar zie ik nu naar Europa lijkt die omvolking toch een bittere realiteit. 

Revolutie is nabij, niemand die ons stoppen zal. 

Marcus 5:9

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je nu onder invloed, dat vraag ik mij echt af. Je klinkt als mijn partner en die wordt gelukkig snel opgenomen. Heel wat voeten in de aarde gehad maar klinkt net als jij vaak. Lastig beredeneren tegen narcisten, je gaat altijd verliezen, ze hebben altijd hun woordje klaar, logisch ook. Gun je het beste maar voelt niet goed sorry. Je bloed mooie vriendin, je kinderen die jou op handen dragen, geloof er niets van sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Smaragd:

Geloof wel dat je ze hebt maar niet dat ze blij zijn met hoe jij nu bent, ter verduidelijking.

Mijn lief is ook tegen het Marrakeshpact en mijn dochters zoeken dagelijks contact met me. Ze vinden wel dat ik hard kan zagen soms, maar later zal hen duidelijk worden waarom. Ze gaan alleszins nooit uit mogen in de stad hier en op den buiten mogen ze enkel uit gewapend met berenspray waarin ze een flinke opleiding krijgen. Ook worstelen we veel al spelend om hen enige weerstand te geven.

dit zijn de tijden waarin we leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Smaragd:

Ach manneke toch. Wens je kracht en vooral wijsheid toe. Meer kan ik niet doen voor je nu.

 

Ik heb het eens nagevraagd, ik heb geen psychose volgens mijn lief :)

als ik een psychose heb zou ik de realiteit niet meer waarnemen. De huidige realiteit maakt me boos en dat is toch net iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt maar wees wel waakzaam, mijn partner moet verplicht van de psych en mij zijn depakine nemen, al is hij ervan overtuigd dat dat niet echt hoeft. toch moet het. soms is het niet anders. En realiteit is hard ja, zeker voor autisten. Lees mijn berichten maar als bezorgdheid en onderbuik gevoel. Gun je echt het beste. Je hebt je niet voor niets hier aangemeld lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vader neemt depakine, amai wat is hij een tof mens geworden. Gestopt met roken, maar wat is hij bijgekomen en drinkt toch wel een fles wishky per avond. 

Ik heb me aangemeld voor cannabis en later teruggekomen door een drankprobleem. Drank kan me zeker psychotisch maken, dat besef ik heel goed.

Ik ga je raad voor lief nemen en even rustig aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mars van zondag is verboden. De kerk nodigt mij verder uit. Maar ik hoop toch eerder een Legioen aan strijders te treffen in Brussel Centraal. Ze willen verzamelen in Noord, maar daar kom ik niet met mijn lief. Dat is begeven van illegale messentrekkers en wil geen dode op mijn geweten.

ik hoop dat de mars alsnog doorgaat en die ons tegenhouden weer branden treffen.

we do not forget, do not forgive. Ik hoop dat deze elite het lot van Mussolini delen mag. Ik ben christen af tot na de overwinning. Anarchisme zal de orde bepalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...