Spring naar bijdragen

Te ver gegaan


Extranaut

Aanbevolen berichten

Dit zijn wel de gevoelens waarmee ik geconfronteerd word na het stoppen. Niemand verplicht u mee te lezen, toch Bob?

en schaam u jim, mij even vergelijken met een moordenaar terwijl ik die moordenaars, verkrachters en invasieve hajis wil tegenhouden. Doden is een doodzonde in mijn geloof. Daar het een plicht in de islam is. Ik kan u meer dan 300 citaten quoteren uit de koran en nog meer uit de hadith die aanzetten tot geweld, moord, seksslavernij, onderdrukking, ....

ik ben helemaal niet te vergelijken met een terrorist, ik sta gewoon op mijn grondrechten waar vrijheid van meningsuiting bij hoort. Maar ook dat mag niet meer. Bij het tekenen van het pact verdwijnt de persvrijheid ook. 

Wat de politiek doet is fascisme in leven roepen en dat heeft Macron wel bewezen in Parijs. Je politieke visie met geweld opdringen is fascisme in mijn woordenboek. Heeft niets met nationalisme te maken, waarom dat erbij is gezet later verbaasd mij zeer.

bewerkt door Extranaut
Dt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijbel:

  1. Bovenal bemin één God.
  2. Zweer niet ijdel, vloek noch spot.
  3. Heilig steeds de dag des Heren.
  4. Vader, moeder zult gij eren.
  5. Dood niet geef geen ergernis.
  6. Doe nooit wat onkuisheid is.
  7. Vlucht het stelen en bedriegen.
  8. Ook de achterklap en 't liegen.
  9. Wees steeds kuis in uw gemoed.
  10. En begeer nooit iemands goed.

koran soera 8:39 “Strijdt tegen hen tot de afgodendienst niet meer bestaat en de religie geheel aan Allah behoort.”

 

In de bijbel is het oordeel aan God, in de koran roept allah zijn gelovigen op de straffen zelf uit te voeren. Dan heb je nog westerse gekkies die een sharia verwelkomen in het westen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof, maar kan het niet naleveven. Ik wil geen huicelaar zijn. Dus ik erken mijn lot, christen af.

of wel ben ik het, of wel niet.

als ze zo zondag traangas gooien, gooi ik dat terug terug zonder de linkerwang te keren.

marcus 5:9.we are Legion,do not forget do not forget,

 

bewerkt door Extranaut
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze werden pas uitgedreven door Jezus.

Dus het Legioen gaat gewoon door tot Zijn wederkomst. Macron heeft al een helikopter klaar staan om te vluchten. Morgen gaan we gewoon geweldloos naar Brussel Centraal in geel hesje. Maar geweld zal wel beantwoord worden zoals eind november bewezen.

als genoeg mensen in de jaren 40 in opstand kwamen was genocide ook voorkomen. Nu is dat net hetzelfde, dat pact tekenen is de genocide van onze kinderen en kleinkinderen.

#tothierennietverdee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom bewerkt Klaas?

lo and behold the dark side. Niemand zal ons tegenhouden op Jezus Christus na.

de revolutie staat aan uw voordeur, wij gaan de fouten van het verleden niet erven maar bikkelhard bestrijden.

my demons know the bible all too well. We naderen de vierde ruiter, groen, wat synoniem staat voor Iran. Alle ruiters samen vormen de vlag van Palestina. Als Belziek die heidenen tot zich wil nemen zullen ze er ons verzet bij moeten nemen. Dit is geen wereldoorlog, dit is de Armageddon. 

Zalig toch die nuchterheid }-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kohtje:

Extranaut, wat zit je nou allemaal te blèren en te blaten? Hoe gaat het nu met het laten staan van je borreltje/biertje/wijntje? We komen hier om
ons alcoholgebruik in de hand te krijgen, niet om de wereld te redden.

Ik snap u wel. Maar zij die hun bijbel kennen snappen mij ook.

mag ik in mijn eigen topic niet uiten hoe ik ben na mijn stoppen? Ik doe dit toch niet in jullie onderwerpen, dus waarom mij hier dan de les spellen? Ik ben zoals ik ben en ik haat het me anders voor te doen. Ik gebruikte omdat ik niet kon aanvaarden wie ik was.

maar hey, I am Legion. Ik heb geprobeerd goed te zijn zoals anderen betaamden wat goed zou zijn. Maar als ze in Jodenhaters nu al goede mensen zien geef ik mijn duisternis vrij spel. 

Jullie, allemaal, zullen met eigen ogen de 7jarige tribulatie mogen ervaren. Deze info komt niet van een borreltje maar een oranje kristalletje. Als het geen steek houdt, is dat omdat die wijsheid u niet toekomt. C’est la guerre.

De globalisten zullen verliezen, verzet maakt ons enkel sterker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe dat toch, zonder citaten.

Ik wijs er alleen maar op dat we de laatste ruiter naderen. De shahada staat overigens ook op een groene vlag. Maar staat ook gelijk aan Iran.

De eerste witte ruiter is Mohammed die van Medina naar Mekka werd gevoerd. Alle ruiters samen vormen de vlag van Palestina en mijn land wordt overspoeld met asielaanvragen van Palestijnen terwijl Joden het land ontvluchten.

Ik uit me zoals ik me voel en ik zweeru heilig, revolutie is nabij. Dit neem ik nuchter waar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Extranaut, probeer je nou even niet op de maatschappij te richten, maar op jezelf en je dierbaren. Je bent aan het afkicken en dat ging allemaal zo ontzettend goed: iedereen om je heen was blij en jijzelf was ook trots op je prestatie en terecht! Als je je nu helemaal laat meevoeren door je antipathie tegenover het politieke en maatschappelijke klimaat dan genees je niet echt, je komt dan helemaal niet tot rust! En laat de bijbel nou ook eventjes voor wat ie is, dat komt allemaal wel weer. 

Niet zo fanatiek worden nu. Je evenwicht is nog wankel, geef het alsjeblieft de tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen zorgen Patries, alles is geregeld en volbracht.

Normaal ging ik morgen betogen, maar die losers zijn blij dat ze mogen verzamelen op het Schumanplein. Ze volgen de orde van de staat daar het tegendeel net nodig is. Met die meelopers wil ik niets te maken hebben.

Ik moet niet genezen, ik moet gewoon zijn wie ik ben. En rijmt dat niet met de politieke correctheid? Het zij zo. Vroeger had je ook fascisten. Maar wie kan nu nog : ”Wir haben es nicht gewußt” zeggen? Niemand!

Ik wil het land niet delen met Jodenhaters waarvoor mijn voorvaderen stierven. Nu moet ik zelf vechten opdat die geschiedenis zich niet herhaalt. Het zal niet morgen zijn, maar de revolutie nadert en wij zullen géén collaborateur sparen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp je wel hoor Extranaut, je zou soms ook knettergek van dit leven worden. Als je er bij stilstaat, en je verdiept in de ellende die overal plaatsvindt...ik vind het bijzonder dat het veel mensen niet eens lijkt te raken. De wereld, de mens is zo gecompliceerd en ook voor mij zijn er zo veel zaken onbegrijpelijk, niet te volgen, niet te verteren ook....ik zou bij God niet weten wat voor weg ik erin zou moeten bewandelen. Maar wat doe je ertegen? Als het je zo in de tang krijgt overleef je op den duur niet. Ik heb al zo vaak gedacht: "In zo'n oord als dit wens ik niet de leven"...ik raakte bijna suicidaal. Maar wat schiet je ermee op, wat schieten de jouwen ermee op? Als het me teveel wordt gaan mijn hersenen op slot, in tegenstelling tot die van jou, die draaien volledig op tilt. Gelukkig zijn degenen die het leven kunnen behappen zonder er al teveel aan onderdoor te gaan. Jij en ik en velen hier zitten helaas niet zo in elkaar.

Heb je mensen om je heen die je een beetje kunnen troosten, die je wat rustiger kunnen krijgen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk heb ik mensen rond me heen. Ik heb vannacht een email naar mijn lief gestuurd. Die werd meteen beantwoord met een potje ..  .

Ik ben niet naar de kerk gegaan, na het potje .... zworen we trouw aan de tegenstander. Allebei.

Paar helden dringen zich nu door tot de Wetstraat, we kijken rustig af of ondersteuning nodig is. Want face it, ik ben gewoon een hooligan. Waarom poogde ik wat anders te zijn?

Dat niemand zich nog zorgen maakt. Vroeger had je rechts, extreem rechts, centrum rechts, centrum links, links en extreem links. Al wat nu resteert is nationalisme of globalisme. Er zal geen muur komen om de tegenstanders achter te plaatsen, dat zijn we voorbij.

Ik heb geen zelfmoordneigingen, maar zou er geen probleem van maken een globalist af te maken.... Dit is de tijd waarin we leven Patries.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben juist heel blij met invloeden uit andere landen. Wij Nederlanders kunnen daar toch veel van leren: we zijn toch een wat zakelijk, bot en saai volkje van nature en juist door mensen uit andere landen leren we dat gastvrijheid, uitbundigheid en delen met anderen een hoop meer kleur aan het leven geven.

Het is afschuwelijk dat moslimterroristen zoveel invloed hebben op het beeld dat mensen ontwikkelen van andere culturen. Als kind was ik een periode doodsbang voor Molukkers, de Molukse kapingen speelden toen. Maar het waren maar een paar idioten die onschuldigen gijzelden, een stelletje fanatieke, gehersenspoelde extremisten. Hetzelfde zie je nu bij de moslimextremisten, dat zijn een stel gekken bij elkaar. Ze staan niet model voor de moslimcultuur, de overgrote meerderheid van de moslims is absoluut tegen terreur, zoals ook de Molukkers dat toen waren. Extremisten hebben zich losgeweekt uit hun cultuur, maar ze misbruiken die cultuur als alibi voor hun zieke neigingen en daden. Kijk ook naar de RAF in de jaren 70, de SS en zo kan ik nog wel even doorgaan. Allemaal idioten (plus hun zielige meelopers) die niets voorstellen en die door sadisme en geweld een bepaald aanzien proberen te krijgen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...