Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 september

Lars

Aanbevolen berichten

Nee voor dochter, die is al dagen zenuwachtig en kijkt dus nu al uit naar de visite. Maar ze vermaakt zich prima nu met haar speelgoed hoor:lol:

Ik ga maar eens de hapjes voorbereiden. Deze dame is lui geweest dus heel veel werk heb ik er niet aan. Heb het mezelf makkelijk gemaakt voor de verandering. Kan ik ook eens genieten in plaats van stressen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Eindelijk eens lang weekend, ik hoef tot maandagnacht niet te werken! :D Ik verveel mij nu al, dus ik pak straks Mors Kochanski's Bushcraft er bij, en als ik die uit heb maar eens de bijbel. Die heb ik onlangs van een vriendin cadeau gekregen.

Ik ben ook volledig open en eerlijk geweest naar een collega toe over de afgelopen jaren, naja, collega, er bloeit iets. Het heeft verassend goed uitgepakt, ze praat nog tegen me en vond het fijn dat ik er eerlijk over was naar haar toe. Daarbij dan het goede nieuws van gisteren ivm promotie zoals in mijn topic vermeld. Wat kan het leven toch mooi zijn!

Dagpact:

Lars

Nietmeer 

Bor

Spirit

BeamMeUpJim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amai mijn sjokkedeizen..t is te hopen dat ik morgen iets verkoop want heel die voorbereiding ( t sorteren, beslissen wat te houden/wat niet, hoeveel ik vragen moet enz.) heeft me een hele dag geduurd. Voor de leut moet je t niet doen :D. Goede training voor een halve neuroot als ik. 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...