Spring naar bijdragen

Maandag 27-08-2018


nancy

Aanbevolen berichten

Goedenavond 

Ik ben klaar met de dag. Gewone ritme is fijn maar wel even inkomen weer altijd. Ben al slaperig nu:) Dochter was om 4 uur ook op. Wilde naar huis maar ja, dat ging niet. Hopelijk trekt dat nog bij. Het is ook voor haar weer even in het ritme komen. Voorschoolse opvang vond ze geweldig, dus dat is al fijn.

@Lars klinkt heerlijk! Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. En nu lekker genieten!

Hoeveel is heeeeel veeeeel @Lika? Kan me zo voorstellen dat jij dan ook al aardig slaperig bent:lol:

Laptop nog steeds niet klaar Jane? Dat duurt wel lang zeg:face-icon-small-shocked:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Hele fijne vakantie Lars, het is je zo gegund!!

Lady Jane hoop dat de laptop/pc snel gerapareerd kan worden. Zelf kan ik daar zeer chaggy van worden. Het moet het meteen bij mij weer doen. Ben zo ongeduldig daarin haha.

Nancy succes met je tentamen morgen!!!

Voor iedereen alle goeds natuurlijk.

Hier alles goed. Ben blij dat het werkend leven weer is begonnen. Na heel veel dagen werken schreeuw ik weer om vakantie, dat dan ook weer wel hoor. Hoezo een draaitol? Met teveel vrije tijd weet ik mij geen raad. 2 dagen vrij is heerlijk maar weken... zo lastig voor mij. Maar goed misschien leer ik het ooit. We werken eraan bij Brijder. Nog steeds blij met de behandeling aldaar. 

Vandaag mijn niet drinken dag, voelt goed en geeft vertrouwen/controle gevoel. Morgen hele vroege dagdienst. 5:15 op. Zo niet mijn favo dienst maar hoort er ook bij.

Fijne avond nog.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Cleo66:

Kom net van mijn eerste AA meeting af. Het was niet druk , we waren maar met 4, waarvan 1 die Ik ken via het forum.  Zo frappant . Wat blijkt  de wereld toch weer klein.  Ik vond het wel heel erg leuk.  Zij heeft me mede over de streep getrokken de AA te bezoeken , alleen dus niet verwacht dat we in dezelfde meeting zouden komen. 

Moest het ff kwijt 

Wat een toeval! En ook dat jullie elkaar "herkenden" want je heet anders irl   neem ik aan. Weer een stap gezet, ik denk er ook over, ben een half jaar geleden 2 x naar na meetings geweest, daarna niet meer, maar omdat ik hier zo veel goede dingen hoor, en ik toch enige "leegheid"  voel denk ik erover om het toch een kans te geven.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...