BeamMeUpJim Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Goedemorgen! Vandaag een nieuwe start. Even de tondeuze er over en scheren. Om 10 uur naar de kerk en vanmiddag werken, 6 dagen aankomende week. Het weer ziet er momenteel wat somber uit, veel buien, hopen dat dit in de loop van de dag beter word. Een fijne zondag toegewenst!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goedemorgen slecht geslapen. Vanmiddag nog maar even slapen vannacht rond 12 uur weg Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goedemorgen Hier ook slecht geslapen bij mij komt het onrecht wat gebeurt is Maar goed ik laat het maar gaan het heeft geen nut Wel onrustig daardoor dus vandaag maar met mijn sponsor gaan lopen het is er mooi weer voor Welkom @BeamMeUpJim Hier is het weer blijkbaar mooier en 6 dagen achter elkaar werken? Jeetje dat is wel veel Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goedemorgen allemaal, Dagpact: Lars Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Vannacht volle maan merken jullie daar wat van? Ik slaap meestal heel erg slecht dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goeie morgen. Ik heb nog slaap. Dadelijk maar even terug naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goedemorgen allemaal Spannend Lars, maar wel heel leuk. Hebben de zenuwen de overhand of kijk je er ook wel een beetje naar uit? En Gypsy ik wou dat ik mee kon gaan wandelen. Ik vind het heerlijk buiten nu. Dit weer, het ruikt ook zo lekker nu. Zou graag richting bos gaan vandaag maar ik krijg mijn dochter niet mee vrees ik Ik merk niks van volle maan eigenlijk. Vrijdagavond keiharde housemuziek in de straat tegenover tot laat en gisteren hadden ze paar huizen verderop een feest. En ondanks dat het 's avonds kouder wordt, staat iedereen dan buiten in de tuin te lallen. Naarmate de avond vorderde, werden ze steeds luidruchtiger. Dan ben ik weer blij dat ik daar niet tussen hoef te staan. Niks voor mij. Maar dus wel al 2 dagen met ramen dicht moeten slapen en dan slaap ik toch minder lekker merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 @NickyLJ80 Jeetje wat naar zeg! Ik haat dat zulke overlast. Jammer dat je dochter niet mee wil het is zo heerlijk in het bos. Ik slaap ook met raam open en soms overlast van honden maar voor de rest gaat het hier wel. Vanavond zal het wel rustig zijn iedereen moet morgen weer werken neem ik aan. Ik hoop voor je dat het zo is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Dagpact: Lars Nietmeer IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Hier als een blok geslapen. Wakker geworden met het geluid van regen op de achtergrond, Inmiddels schijnt er een mild zonnetje en is het heerlijk buiten. Maar nu eerst een bakje Wat een ellene die harde muziek Nicky, kan me daar verschrikkelijk aan ergeren ook. Hoe oud is jouw dochter Nicky? Gypsy, ik heb voor mijn gevoel geen last van slecht slapen bij volle maan, heb wel eens het gevoel dat volle maan van invloed op mijn humeur kan zijn: de keren dát ik wat sombertjes ben blijk het vaak volle maan te zijn, maar kan ook verbeelding zijn hoor. Jim, succes vandaag... En Lars, lekker genieten van het vooruitzicht van morgen en inderdaad vanmiddag even een tukje doen, heerlijk... Gypsy en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goedemorgen. Ik zit weer klaar voor de fitness maar moet eerst mijn eten wat laten zakken. Vriendins personal coach raad aan nog te sporten voor t ontbijt maar daar begin ik ni aan se. Ik slaap nooit door dus ongeacht de maan heb ik nooit echt t gevoel uitgerust te zijn. Ik moet wel ongesteld worden binnen een weekje. Ik geef t maar mee...als ik nog es ne keer scherp uit de hoek kom. Ik moet daar es op letten. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 @fleurtje Ik moet altijd lachen om jou heerlijk mens ben je! En sporten voor ontbijt? Raar advies vind ik dat. Licht ontbijt zou ik zeggen maar ja ik ben geen coach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 (bewerkt) Ooh das lief @Gypsy Ik vind jou ook lekkeuh! Ik zal mijn achterste maar es in gang zetten 26 augustus 2018 bewerkt door fleurtje Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ik slaap vannacht niet @NickyLJ80 nu wel gespannen beetje misselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ik was er ook niet blij mee nee. Maar goed, we zijn niet allemaal hetzelfde. Het is ook niet vaak hoor. Mijn ex was ook altijd van de muziek of tv hard zetten. En dan mijn dochter die één of ander spelletje aan had met geluid. En dan maar schreeuwen om jezelf verstaanbaar te maken. Verschrikkelijk. Kan slecht tegen harde geluiden om me heen. De kantoortuin op het werk is soms ook een aardige beproeving. Mijn ex zei dan altijd dat ik zeurde. En saai was. En niks kon hebben. Zo blij dat die de deur uit is Mijn dochter is 7 Yvonne, bijna 8 zoals ze zelf zegt (volgende week jarig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 1 minuut geleden zei Lars: Ik slaap vannacht niet @NickyLJ80 nu wel gespannen beetje misselijk Moest ge nu geschreven hebben dat je ook ongesteld moest worden was ik pas onder de indruk geweest Komt helemaal goed! Reizen is leuk! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Komt vast goed Lars! Zo te lezen ben je in goede handen de komende week Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Heb wel inlegkruisjes geld dat ook @fleurtje Gypsy en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ik kan ook slecht tegen teveel geluiden hoor het liefst gewoon lekker rustig Maar ja niet iedereen is zo inderdaad en sommige mensen houden nergens rekening mee helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goeiemorgen frummers. Mijn laptop is vrijdag gehackt. Waarschijnlijk omdat ik een site bezocht om een film te kijken maar zeker is dat niet. Oppassen dus met aanklikken. Ik heb die site vaker goed gebruikt zonder last. Pc is nu bij de expert en die hoopt t in orde te krijgen zonder dat ik alles kwijt ben. Op advies hen ik meteen stekker en accu verwijderd. En mn bankrek. Is nog intact dus pc man verwacht geen erge rampen. Maar t was een nieuw virus. Er was een bandje met instructies zgn van windows en microsoft werd ook genoemd. Het scherm had hun logo. En of ik hun tel. Wilde bellen voor hulp bij weer inloggen. Dat zou waarschijnlijk chantage om code/geld zijn geworden. Voor mij nu ontwenning en rusteloosheid. En het hoognodige op mn telefoon. Wees gewaarschuwd mensen. En nu ontgiften in de sauna. Morgenmiddag heb ik m weer........... fleurtje en kruidenthee67 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 @lady jane Dat is balen zeg! Heb je wel wachtwoorden meteen veranderd? Veel plezier in de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Dat kan ik pas weer op mn laptop juist Gipsy en ga dat zeker doen hoor. Maar op mn tel.kan ik zo weinig. Vertrouw maar op mn pc.man en leer weer een beetje bidden . Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Dat is echt niet fijn Lady Jane. Hopelijk kunnen ze hem oplappen en je bestanden redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Gatsie Jane, wat rot. Zou daar zelf van in de stress raken. Mijn pc gebruik ik vooral voor thuis werken. Ik zou echt onthand zijn zonder dat ding. En dan de angst dat de vertrouwelijke gegevens van het werk op straat liggen, brrr Wel veel plezier in de sauna! Ik heb nog muesli in huis die niet gegeten wordt. Dus ik las dat dat prima vogelvoer is. Op een schoteltje buiten gezet dus. Zie ik vanmorgen mijn katten zich omstebeurt te goed doen aan de muesli Nietmeer en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden