Spring naar bijdragen

Zondag 26-08-2018


BeamMeUpJim

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Hier ook slecht geslapen bij mij komt het onrecht wat gebeurt is

Maar goed ik laat het maar gaan het heeft geen nut

Wel onrustig daardoor dus vandaag maar met mijn sponsor gaan lopen het is er mooi weer voor

Welkom @BeamMeUpJim Hier is het weer blijkbaar mooier en 6 dagen achter elkaar werken? Jeetje dat is wel veel

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 

Spannend Lars, maar wel heel leuk. Hebben de zenuwen de overhand of kijk je er ook wel een beetje naar uit?

En Gypsy ik wou dat ik mee kon gaan wandelen. Ik vind het heerlijk buiten nu. Dit weer, het ruikt ook zo lekker nu. Zou graag richting bos gaan vandaag maar ik krijg mijn dochter niet mee vrees ik:angry:

Ik merk niks van volle maan eigenlijk. Vrijdagavond keiharde housemuziek in de straat tegenover tot laat en gisteren hadden ze paar huizen verderop een feest. En ondanks dat het 's avonds kouder wordt, staat iedereen dan buiten in de tuin te lallen. Naarmate de avond vorderde, werden ze steeds luidruchtiger. Dan ben ik weer blij dat ik daar niet tussen hoef te staan. Niks voor mij. Maar dus wel al 2 dagen met ramen dicht moeten slapen en dan slaap ik toch minder lekker merk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@NickyLJ80 Jeetje wat naar zeg! Ik haat dat zulke overlast. Jammer dat je dochter niet mee wil het is zo heerlijk in het bos. Ik slaap ook met raam open en soms overlast van honden maar voor de rest gaat het hier wel. Vanavond zal het wel rustig zijn iedereen moet morgen weer werken neem ik aan. Ik hoop voor je  dat het zo is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Hier als een blok geslapen. 
Wakker geworden met het geluid van regen op de achtergrond, 
Inmiddels schijnt er een mild zonnetje en is het heerlijk buiten. 
Maar nu eerst een bakje
1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster       
                
Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water
Wat een ellene die harde muziek Nicky, kan me daar verschrikkelijk aan ergeren ook. 
Hoe oud is jouw dochter Nicky?
Gypsy, ik heb voor mijn gevoel geen last van slecht slapen bij volle maan, heb wel eens het 
gevoel dat volle maan van invloed op mijn humeur kan zijn: de keren dát ik wat sombertjes 
ben blijk het vaak volle maan te zijn, maar kan ook verbeelding zijn hoor. 
Jim, succes vandaag... 
En Lars, lekker genieten van het vooruitzicht van morgen en inderdaad vanmiddag even een tukje doen, heerlijk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik zit weer klaar voor de fitness maar moet eerst mijn eten wat laten zakken. Vriendins personal coach raad aan nog te sporten voor t ontbijt maar daar begin ik ni aan se.

Ik slaap nooit door dus ongeacht de maan heb ik nooit echt t gevoel uitgerust te zijn. 

Ik moet wel ongesteld worden binnen een weekje. Ik geef t maar mee...als ik nog es ne keer scherp uit de hoek kom. Ik moet daar es op letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er ook niet blij mee nee. Maar goed, we zijn niet allemaal hetzelfde. Het is ook niet vaak hoor. Mijn ex was ook altijd van de muziek of tv hard zetten. En dan mijn dochter die één of ander spelletje aan had met geluid. En dan maar schreeuwen om jezelf verstaanbaar te maken. Verschrikkelijk. Kan slecht tegen harde geluiden om me heen. De kantoortuin op het werk is soms ook een aardige beproeving. Mijn ex zei dan altijd dat ik zeurde. En saai was. En niks kon hebben. Zo blij dat die de deur uit is:D

Mijn dochter is 7 Yvonne, bijna 8 zoals ze zelf zegt (volgende week jarig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers.

Mijn laptop is vrijdag gehackt. Waarschijnlijk omdat ik een site bezocht om een film te kijken maar zeker is dat niet. Oppassen dus met aanklikken. Ik heb die site vaker goed gebruikt zonder last. Pc is nu bij de expert en die hoopt t in orde te krijgen zonder dat ik alles kwijt ben. Op advies hen ik meteen stekker en accu verwijderd. En mn bankrek. Is nog intact dus pc man verwacht geen erge rampen. Maar t was een nieuw virus. Er was een bandje met instructies zgn van windows en microsoft werd ook genoemd. Het scherm had hun logo. En of ik hun tel. Wilde bellen voor hulp bij weer inloggen. Dat zou waarschijnlijk chantage om code/geld zijn geworden.

Voor mij nu ontwenning en rusteloosheid. En het hoognodige op mn telefoon.

Wees gewaarschuwd mensen.

En nu ontgiften in de sauna. Morgenmiddag heb ik m weer...........;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatsie Jane, wat rot. Zou daar zelf van in de stress raken. Mijn pc gebruik ik vooral voor thuis werken. Ik zou echt onthand zijn zonder dat ding. En dan de angst dat de vertrouwelijke gegevens van het werk op straat liggen, brrr:face-icon-small-shocked: Wel veel plezier in de sauna!

Ik heb nog muesli in huis die niet gegeten wordt. Dus ik las dat dat prima vogelvoer is. Op een schoteltje buiten gezet dus. Zie ik vanmorgen mijn katten zich omstebeurt te goed doen aan de muesli:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...