Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 augustus 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. De moderator was zo aardig om me vast op vakantie te sturen. Ban van 36 uur. Dus ik heb een tijd in de hoek gestaan net als op de kleuterschool. Nu mag ik weer uit de hoek komen. Ondertussen al weer weekend. Mijn koffer word langzaam aan gevuld. Vandaag de hokken doen en verder doe ik kalm aan dit weekend.

Dagpact:

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yvonne en Nicky en alle anderen,

Lekker fris dagje vandaag maar de zomer is nog laaaannngggg niet voorbij toch Fleurtje?

Korte gevoerde broek en slippers met bont aan vandaag;)

Wie deze Dagpact heeft veel gewonnen!                                                                                                                                                                                  Nietmeer

bewerkt door Nietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deed ik eccchhht niet expres:P Yvonne.

Deze week een slappe week voor mij. Kies was dinsdag ontstoken en mijn kaak dus ook. Moest naar de kaakchirurg en daar hebben ze me zwaar mishandeld. ( ben als de dood voor de tandarts). Daarna 2 dagen koorts en migraine. Nu langzaam iets beter. Daarom ben ik wat melig en recalcitrant.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Ik werd om 2 uur wakker, en heb sindsdien een paar biertjes gehad, lekker een weekend na 4 weken nachtdienst met 1 dag vrij, nu 2 dagen rust.

Stopdatum is morgen, fijne dag allen. Morgen naar de kerk, ik hoop dat ik kracht kan putten uit Zijn woord als extra ondersteuning.

Morgen de avonddiensten in, 6 dagen lang, is toch wat  als simpele ziel haha.

bewerkt door BeamMeUpJim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed Gypsy, aan jezelf denken! Je gaat zo goed. 

Wij eten zelden vegetarisch, maar als we vegetarisch eten is dat door het weglaten van vlees. De vleesvervangers die we hebben geprobeerd vonden we zo vies. Echt gruwelen was dat. Ik zou wel graag meer vegetarische gerechten willen proberen. In het kader van de gezondheid en het milieu enzo. Maar ik heb nog niet de moeite genomen om recepten op te zoeken. Toch maar eens doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...