Yvonne Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Buiten regenachtig en 11 graden, Binnen de lamp aan en lekker aan het doorwaaien. Laat die zaterdag maar komen. We gaan er een goede dag van maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Goedemorgen, lekker even aan de koffie nog. Deuren had ik ook open gegooid. Dik vest aan en heerlijk die frisse lucht naar binnen. Maar dochter vond het te koud dus nu maar weer dicht. Eens even de plannen bedenken voor dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Goedemorgen. De moderator was zo aardig om me vast op vakantie te sturen. Ban van 36 uur. Dus ik heb een tijd in de hoek gestaan net als op de kleuterschool. Nu mag ik weer uit de hoek komen. Ondertussen al weer weekend. Mijn koffer word langzaam aan gevuld. Vandaag de hokken doen en verder doe ik kalm aan dit weekend. Dagpact: Lars lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ja, lekker even doorluchten Nicky. Maar hier de boel nu ook dicht/ op een kiertje. Lars, welkom terug dan maar. Jammer dat je een ban had Gelukkig maar voor even dus. Extra bakje voor jou Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 (bewerkt) Goedemorgen Yvonne en Nicky en alle anderen, Lekker fris dagje vandaag maar de zomer is nog laaaannngggg niet voorbij toch Fleurtje? Korte gevoerde broek en slippers met bont aan vandaag Wie deze Dagpact heeft veel gewonnen! Nietmeer 25 augustus 2018 bewerkt door Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Dagpact: Lars Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Hahaha.... NIetmeer, je bent nu bijna onvindbaar op de dagpact. Dagpact Nietmeer Lars Yvonne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Goeie morgen mensen, Had je je mobieltje bij je toen je in de hoek stond Lars? Dan heb je je wel kunnen vermaken Vanavond chinezen met op m'n bord heul veel gamba's mmmmm Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Deed ik eccchhht niet expres Yvonne. Deze week een slappe week voor mij. Kies was dinsdag ontstoken en mijn kaak dus ook. Moest naar de kaakchirurg en daar hebben ze me zwaar mishandeld. ( ben als de dood voor de tandarts). Daarna 2 dagen koorts en migraine. Nu langzaam iets beter. Daarom ben ik wat melig en recalcitrant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ohhhhh, wat heerlijk die gamba's Bol. Goedemorgen trouwens ook voor jou.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Gamba’s lekker! En Lars welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Beterschap @Nietmeer Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Goedemorgen allemaal Het gaat wat beter gelukkig slaap wat beter en mijn sponsor is er vaak We gaan er maar weer voor maandag gesprek op mijn werk over hoe nu verder Als hij niet te vaak bij mij in de buurt komt denk ik wel dat ik het aankan Fijne dag iedereen! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Je bent dapper @Gypsy Gypsy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Ik werd om 2 uur wakker, en heb sindsdien een paar biertjes gehad, lekker een weekend na 4 weken nachtdienst met 1 dag vrij, nu 2 dagen rust. Stopdatum is morgen, fijne dag allen. Morgen naar de kerk, ik hoop dat ik kracht kan putten uit Zijn woord als extra ondersteuning. Morgen de avonddiensten in, 6 dagen lang, is toch wat als simpele ziel haha. 25 augustus 2018 bewerkt door BeamMeUpJim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Dat doe ik ook hoor @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Etty natuurlijk mag je op het Dagpact, we doen het toch allemaal dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 En zoniet dan toch, lekker recalcitrant zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Gypsy ik vind het knap van je. Zo open en eerlijk zijn en dat je "gewoon" je schouders eronder zet. Gypsy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Welkom hier Jim. Gypsy, ik vind je een kanjer, echt. Etty, gewoon doen hoor. Ik heb nog geen vega gamba's geprobeerd, wel vegetarische tonijn, die was heerlijk, misschien nog wel lekkerder dan de echte... Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ik ben zover gekomen ondertussen wil dat gewoon niet opgeven voor een man Als ik dat doe ben ik echt bang om terug te vallen want dat zit er wel in dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Gyspy Je doet het voor jezelf en dat is superknap! Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Maar vegetarische tonijn en gamba's, bestaat dat? Hebben die smaaktoevoeging of iets, weet niet wat ik mij daarbij voor moet stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Heel goed Gypsy, aan jezelf denken! Je gaat zo goed. Wij eten zelden vegetarisch, maar als we vegetarisch eten is dat door het weglaten van vlees. De vleesvervangers die we hebben geprobeerd vonden we zo vies. Echt gruwelen was dat. Ik zou wel graag meer vegetarische gerechten willen proberen. In het kader van de gezondheid en het milieu enzo. Maar ik heb nog niet de moeite genomen om recepten op te zoeken. Toch maar eens doen. BeamMeUpJim en Gypsy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden