fleurtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 @Jannigje Ik ga iets doen. Chocolade eten ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 (bewerkt) Dagpact: Nietmeer Antoinette Françoise Lente sorry, ook ouderwets zwart en per ongeluk Antoinnette fout en Ijsvogel er niet op. Sorry sorry. Hieronder heeft Sandro het verbeterd met dank 24 augustus 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 (bewerkt) Dagpact: Nietmeer Antoinnette Françoise Ijsvogel Lente Sandro Vanaf mobiel gedaan (en Antoinnette meteen ook maar weer goed gespeld.....). Valt het genoeg op? 24 augustus 2018 bewerkt door Sandro Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 (bewerkt) Zo zie je maar, dat 'in kleur' is niet alles oplossend... Dagpact: Nietmeer Antoinnette Françoise IJsvogel Lente Sandro Bor 24 augustus 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Goed lezen, Bor. IJsvogel stond er ook al op... Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Zeker niet Kohtje! Ik hoef alleen maar te denken aan zwart/ wit en dan zakt de moed me al in de schoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Ja en Ijsvogel was nou net degene die de naam wel goed gespeld had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 2 minuten geleden zei Kohtje: Zo zie je maar, dat 'in kleur' is niet alles oplossend... Nou ja, het positieve is dat het dagpact zo wel veel aandacht krijgt. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Sorry mensen, ik maakte er wel een potje van. Excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Waar maken jullie je toch allemaal druk om vandaag. Niet te geloven. Iedereen maar eigen dagpact maken misschien idee. Ik ga hier weer verder met huishouden Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Hoho, ik mijn naam in alle stilte veranderd, dus ik zat er niet over te miepen, Miep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 38 minuten geleden zei Antoinnette: Iedereen maar eigen dagpact Daar zat ik ook net aan te denken. En naar keuze bij de dagdraad, in een apart draadje of nog ergens anders. Zie ik nu nog iets over het hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Ja. De overzichtelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 't Is toch Miepdag, dus ik dacht: "Kom, laat ik ook m'n steentje bijdragen.." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 En ik heb ook nog pijn in m'n rechter arm. Maar de ouwe hond heeft daarentegen weer een top-dag. En m'n vrouw is nog steeds niet terug van het even-drinken-na-het-werk-met-een-collega/vriendin. Zit nog steeds te wachten met eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Nou nee, dat laatste is niet waar. Maar het stond wel 'mieperig'.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Ok, het is weer zover..... stofzuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Ik denk dat het het beste is als we alle pacten op 1 draad zetten en dat @Bob dan alles beheert en in de gaten houdt Bob en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Ja, en dan ga ik meppen als iemand iets fout doet! Nietmeer en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Precies. Alles opgelost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Zit nu even thuis een was te draaien en dan gaan we weer. Tis me wat, tis me wat. Wat een luxe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Trouwens leuk om te lezen over je zoon, @Bor. Canada, Tsjechië, en dat al op zijn 15e. Een bereisde vent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Gadver! Had ik superzin in een ollands maatje met uitjes. Loop me scheel te kijken in de ijskast maar zie ze niet liggen. Heb ik ze gisteren toch per ongeluk met de rest van de vis in de vriezer gestoken zekers! Nou op zo'n bevroren ding ga ik nu ook weer ni kauwen. Dan maar weer chocolade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hannahs Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 15.59 uur.. en weer vrijdag borreltijd... Misschien weten sommigen van jullie het nog wel, die vreugdescheutjes waar ik het vorige week over had...! Maw: een heel lastig tijdstip... Kan ik me nog aanmelden op het dagpact of ben ik daar te laat mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 (bewerkt) Akelei..die lieve garnaal En witte..mijn pluizig konijn Waar zijn de tijden van Bekkie, Mups, PP, Blondie, de meid met de kleurige nagels (naam kwijt), de meid met t hondje (de enige echte?), ... Gone Toen waren er ook nog andere Belgen.. Ik moet zeggen..t forum gaat er op achteruit 24 augustus 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden