Lars Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Wat is chansaar @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Goedemorgen @rapilos dan heb jij een hele lieve vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Ja he Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Ik ga kijken of er iemand is die koffie met mij wil drinken en dan straks naar het ziekenhuis. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 20 minuten geleden zei rapilos: [...] Voel me wel wat bezwaard, want ; Ik flierefluiten, en hij werken [...] Dat flierefluiten van jou is gewoon een zwaar verdiend momentje voor jezelf.. Net als dat je die vriend 'zwaar verdiend' hebt. Veel geluk voor jullie samen! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Kon moeilijk in slaap komen Lika. Maar na het verorberen van een megagroot stuk cake was ik zo weg. Bij onze dagbesteding gaan twee bestedingen samenvoegen. We komen dan in een grotere ruimte. Als het goed is ga ik met 2-3 anderen in een aparte ruimte dat een soort winkeltje wordt. We gaan daar dan, als ik het goed begrepen heb, kaarten maken en verkopen. Tja en dan ga ik in bed liggen malen hé, en verdien voor de besteding al heel veel geld voor dat het zaakje van start is gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 (bewerkt) Goeiemorgen allen! Leuk om te lezen over je vakantieplannen @Lars, van 'nee dat wil ik niet' naar het spannende gevoel dat er iets leuks gaat gebeuren. En ik ben fan van die grappige dochter van je! Voorheen startte jij vaak het dagpact, heb je daar geen zin meer in/behoefte aan? Oh, ik zie nu dat je toch een dagpact bent begonnen , 21 augustus 2018 bewerkt door Yana zinnetje toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Lars Antoinnette nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 37 minuten geleden zei Lars: Wat is chansaar @fleurtje Ne chansaar is ne geluksvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Ook hier jullie even een goedemorgen wensen. Leuk Lars die vakantie, ik wil mee!!!!! Kan ik je ook een beetje verzorgen als dat nodig is. Wel in het zwembad dan he:) Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 (bewerkt) En ik las laatst dat jowan en ook Niwi gemist werd, heb ik ook.Heel sterk. Dan denk ik...zou hij/ze kwaad nu op mijn ingeslagen weg zijn? Wat zou hij gezegd hebben etc. Zo leven ze toch nog voort. Net als Hannah die ik ook erg mis. Ik lees nog steeds de prive berichten terug die ik van ze gehad heb. Kan ze niet verwijderen, hoeft ook niet. Zij zou gezegd hebben, je moet doen wat je hart je ingeeft, zei ze mij altijd. Soms moest dat juist niet maar achteraf had ze zo gelijk. Wat mis ik dat mens. 21 augustus 2018 bewerkt door Smaragd toevoeging nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Net te laat maar goedendag dan maar @Lars fijne vakantie gewenst! Klinkt heerlijk. Wat fijn dat je dit met je dochters kunt delen. Voor iedereen hier een fijne dag met al wat jullie van plan zijn! Ps hoe werkt het met bv de dagpact of jaarpact etc? Hoe kan ik me daarvoor opgeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 1 uur geleden zei Smaragd: En ik las laatst dat jowan en ook Niwi gemist werd... Sjeez, ik wist niet dat Jowan er niet meer was... helemaal gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Zojuist zei Zonnig: hoe werkt het met bv de dagpact of jaarpact etc? Hoe kan ik me daarvoor opgeven? Voor het dagpact kun je de lopende lijst in de dagdraad kopieren en je naam er aan toevoegen. Als het je niet direct lukt kun je ook eerst iemand anders vragen je er op te zetten. Afmelden aan het eind van de dag is facultatief. Sommigen doen het consequent, anderen niet of af en toe. Voor het jaarpact graag even een berichtje in de jaarpact draad dat je mee wilt doen en vanaf welke dag je geen alcohol meer drinkt, dan zet ik je er bij. De regels staan bovenaan de lijst die dagelijks wordt bijgewerkt. Zonnig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Dankjewel @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 24 minuten geleden zei Asterix: Sjeez, ik wist niet dat Jowan er niet meer was... helemaal gemist. Blijf het ongelovelijk vinden van jowan, kleine j he!! Asterix. Toen hij ws al zo ziek was steunde hij mij zo, vol overgave. Hij plaatste ineens een bericht dat hij zou sterven over een paar dagen, euthanasie. Ik was echt in een shock. Hij had dat althans nooit met mij gedeeld. Zo was hij ook denk ik. Doe het zelf maar laat het wel weten als het echt moet, zo een enorme bewondering voor achteraf. Asterix hoe gaat het met jou en je vrouw, iets rustiger vaarwater?? Hoop het zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 3 uur geleden zei Antoinnette: Goedemorgen lieve mensen Dagpact Lars Antoinnette Zonnig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 28 minuten geleden zei Smaragd: Blijf het ongelovelijk vinden van jowan, kleine j he!! Asterix. Toen hij ws al zo ziek was steunde hij mij zo, vol overgave. Hij plaatste ineens een bericht dat hij zou sterven over een paar dagen, euthanasie. Ik was echt in een shock. Hij had dat althans nooit met mij gedeeld. Zo was hij ook denk ik. Doe het zelf maar laat het wel weten als het echt moet, zo een enorme bewondering voor achteraf. Asterix hoe gaat het met jou en je vrouw, iets rustiger vaarwater?? Hoop het zo! Nog niet echt Smaragd, de angst gaat maar niet weg, de angst voor alles. Het trauma wat de medicijnen hebben aangericht lijkt wel een onuitwisbare wond te hebben achtergelaten... Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Waardeloos voor haar en jou Asterix.. Ben wel blij dat ze jou heeft. Angst is killing maar ze heeft wel jou iig. Leuker kunnen we het niet maken maar wel dragelijker. Rot woord maar je moet iets he. Zelf 5 jaar een angst paniek stoornis gehad. Hel idd. Fijn je wel te lezen af en toe, hoe gaat het met jou? Je bent niet alleen je vrouw natuurlijk...…... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 34 minuten geleden zei Smaragd: Waardeloos voor haar en jou Asterix.. Ben wel blij dat ze jou heeft. Angst is killing maar ze heeft wel jou iig. Leuker kunnen we het niet maken maar wel dragelijker. Rot woord maar je moet iets he. Zelf 5 jaar een angst paniek stoornis gehad. Hel idd. Fijn je wel te lezen af en toe, hoe gaat het met jou? Je bent niet alleen je vrouw natuurlijk...…... Ik houd me tot nu toe wel staande, al wordt mijn humeur er wel duidelijk door aangetast. Als zij een betere dag heeft, of een beter uurtje, dat komt eerder voor, dan heb ik de neiging een muziekje te luisteren. Ben jij er afgekomen dan? Hoe dan? Oefenen en nog eens oefenen zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Ja ben er afgekomen Asterix, soms nog een vlaag maar is geen vergelijk hoe met het was ooit, heeft wel meer dan 5 jaar geduurd. Ben eigenlijk vanaf mijn 25e tot over de 30 er mee bezig geweest. Uitdagen/exposure en wel een Ad Fevarin gehad. Hielp jaren niet maar na bijna 6 wel wat meer en toen kon ik weer leven. Daar lag denk ik nu ook de oorsprong van mijn overmatig drinken/alcoholisme. Heb er ook weektherapie voor gehad was hel om te gaan, durfde niet eens meer naar buiten. Zo erg die hyperventilatie/stikken. Mijn arme partner, heeft mij zo gesteund. En dat doe jij ook voor haar, top! Hoop dat je wat vaker relaxed muziekjes kan luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Helemaal weg gaan zal het wel nooit, als het maar leefbaar voor je is geworden. Hebben ze de oorzaak weten te achterhalen? Of was dat niet van belang? Dat vinden ze hier namelijk minder relevant, kijk hoe het er nu voor staat en werk daar maar aan luidt het devies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Als kind had ik altijd al het idee dat mijn adamsappel te groot was, kreeg geen lucht. Had toen al hyperventilatie kun je nagaan. Ik was 6, groeide daar denk ik overheen. Hart/longen/luchtweg alles onderzocht als kind al. Bleef het wel altijd benauwd houden Mijn moeder vond het natuurlijk zorgelijk. Bij heel veel spanning speelde het weleens op....tot het dus chronisch werd en ik er bijna meer dan 5 jaar last van kreeg.Ze zeiden als het hyperventilatie is dan val je niet flauw, ik viel natuurlijk wel constant flauw, echt out.n Toen ik ging drinken ontspande ik en werd het minder...….vandaar dat ik hier nog ben natuurlijk. Het drinken verminderde de paniek maar verergerde het ook toen. Zeer gevoelig type, alles aantrekkend, de hele wereld op de schouders willen dragen etc dat was de conclusie. Denk dat dat ook wel zo was. Nu heb ik het bijna niet meer. Als ik eraan denk is dat best geweldig, toen had ik dat nooit gedacht. Sterkte Asterix, moet gaan werken. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Lieve Bor, sorry las helemaal over je heen, ging helemaal op in mezelf en Asterix. Lees terug en zie je staan. Gaat goed met mij meis, op mijn manier gecontroleerd drinken. Ik moet nu echt naar mijn werk. Rennen en vliegen. Fijne dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 49 minuten geleden zei Smaragd: Zeer gevoelig type, alles aantrekkend, de hele wereld op de schouders willen dragen etc dat was de conclusie. Denk dat dat ook wel zo was. Ik denk dat dit voor veel mensen hier geldt en daarom zijn gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden