Nietmeer Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 (bewerkt) Goedemorgen allemaal dagpact: Nietmeer 18 augustus 2018 bewerkt door Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Goedemorgen. Zon op de tent, zand erin, windje eromheen. Klaar voor de zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 18 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Lekker van genieten Lika! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Goeiemorgen Vandaag neem ik de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Klinkt heerlijk Lika, geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 We zijn als gezinnetje lekker op vakantie. Een doodnormaal gezinnetje zoals je er zo vewl ziet. Maar ik zit mezelf niet meer constant in de weg met allerlei moetens en onuitgesproken verwachtingen die niet worden ingelost en leiden tot boosheid. Dat maakt zo veel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Goedemorgen vandaag weer tijd om de hokken schoon te maken. Konijnen gaan prima en de vogels ook. Al is de blauwe heel brutaal en doet hij mij regelmatig pijn met zijn snavel. Dreig hem regelmatig dat ik hem aan de kat geef maar daar word die niet warm of koud van. Straks krijg ik weer een douchebeurt maar eerst een kop koffie dacht ik Dagpact: Nietmeer Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Klinkt goed @Lika geniet er van. Waar staat de teller op wat ijsjes betreft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Een hele goede morgen allemaal, Tijdje niets van me laten horen Maar onwijs druk gehad en nog best wel Bovendien problemen met de computer Gelukkig is nu alles weer opgelost Gisteren zo moe, dat ik om half negen al in bed lag Maar ja 5 uur vanochtend wakker natuurlijk Nog blijven liggen tot 6 uur, toen er maar uit Zal vanmiddag wel weer instorten, want weer helemaal uit mijn regelmaat Enfin, al weer van alles gedaan vanochten Vanavond een afspraak bij die gigantische meubelgigant in Delft, voor het intekenen van een (bijna) nieuwe keuken Dus druk, druk Stress..stress En dat laatste hoeft totaal niet Maar helaas aard van het beestje he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Ach jee... @rapilos. Misschien de meubelgigant verplaatsen naar een andere keer in de vroege ochtend? @Lars het ijsjesaantal is gigantisch. Maar ik heb wel weer een nieuwe meest geweldige ijsmaker. Dus ook het empirisch onderzoek vordert gestaag... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Goedemorgen frummers. De ochtend is alweer half om inmiddels, ben al weer even bezig. Maar nu toch eerst even tijd voor een bakje.. @rapilos, beetje rustig aan meis. Inderdaad: kun je die keukenafspraak niet even verzetten zodat je in ieder geval een rustige avond hebt? @Lika, lekker genieten meis, klinkt helemaal goed. Hier trouwens inmiddels bewolkt. Geeft niet, het is heerlijk weer.... Leuk @Lars, dieren zijn zo heerlijk om mee om te gaan... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Goedemorgen met z'n allen. 17 minuten geleden zei Yvonne: [...] dieren zijn zo heerlijk om mee om te gaan... Zo even met de dieren omgaan. Rondje IJsselbruggen. Spoorbrug naar 'de overkant' en verkeersbrug terug naar 'deze kant'. Mét m'n vrouw. Elk een hond. En als het de oudste teveel wordt ga ik halverwege met hem met het pontje terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Goedemorgen allemaal, (H)eerlijke dag gewenst. Vandaag neem ik de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 1 minuut geleden zei Zonnig: Vandaag neem ik de eerste niet. Mag ik 'm dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Kijk je uit met die brug Kohtje ik hoor de laatste tijd zulke vreemde verhalen. 'T is dan wel in Italië en België maar das toch vlak bij Nederland hé? Rapske zullen we samen proberen rustig aan te doen.? Moghu Zonnig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 't Zijn degelijke hollandse bruggen, bolletje. Heb er wel vertrouwen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 @Yvonne hier ook bewolkt, zon, bewolkt, zon. Het weer is net het leven...:-) Buiten ontbeten (met trui aan). Douchen en boodschappen doen. En dan... tja. Pootjes in de zee en stukkie lopen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 29 minuten geleden zei Kohtje: Mag ik 'm dan?? Nee! Maar je mag wel een kopje koffie of thee en/of een koekje erbij, haha Goedemorgen @bolletje @Lika ben je op vakantie?! Veel plezier en een fijne tijd daar! Kohtje en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 18 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Foei Kohtje! Zeker met het goede been uit bed gestapt met je grapjes Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 1 uur geleden zei bolletje: Kijk je uit met die brug Kohtje ik hoor de laatste tijd zulke vreemde verhalen. 'T is dan wel in Italië en België maar das toch vlak bij Nederland hé? Heel duidelijk dat ik geen keant lees noch naar t nieuws kijk Hebben we een brugprobleem hier?? Wederom weer googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Goedemorgen natuurlijk! Ik ga maar es een stokbrood halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Fleurie https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/meer-europese-landen-lopen-achter-met-onderhoud-bruggen-blijkt-na-ramp-genua Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 (bewerkt) Fleur hier nog eentje.https://www.tijd.be/politiek-economie/belgie/algemeen/belgische-investeringen-in-beton-lopen-hopeloos-achter/10040516.html Dus niet onder of op bruggen lopen of rijden m'n beste. 18 augustus 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 29 minuten geleden zei Nietmeer: Foei Kohtje! Zeker met het goede been uit bed gestapt met je grapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden