Spring naar bijdragen

Zaterdag 18-08-2018


Nietmeer

Aanbevolen berichten

Tja, dat met die te grote plaatjes, daar snap ik ook niks van. Ik heb m'n avatar ooit zelf gemaakt toen de avatars nog vierkant waren en sinds ze rond
zijn heb ik 'm nog iets weten te verschuiven zodat ie niet meer centrisch is, maar hoe en/of wat, geen flauw idee.. en te grote 'plaatjes' kwam ik toen ook
vaak tegen maar ook de uitleg van hoe je daar wat aan kon doen was voor mij al te ingewikkeld. Ik laat het maar zoals het nu is totdat een verjonging
van de lay-out van het forum het misschien ooit weer noodzakelijk maakt me er in te 'verdiepen'.

Om kort te gaan, Zonnig, aan mij heb je niets. Excuus voor dit antwoord dus want je vroeg om hulp. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Zonnig:

even tussendoor als dat hier mag* Probeer steeds mijn avatar te veranderen. Vind deze zo ongezellig maar het lukt me niet want de foto's of plaatjes zijn te groot. Wie kan me vertellen hoe ik dat op kan lossen? 

hier nog één, ben er avonden mee bezig geweest maaaaaaar het lukt mij ook niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super @Lentes! Dan sta je een pak verder dan ik :D. Ik heb er een hekel aan als mensen hun afspraken niet nakomen. Kan daar echt uren pissig om zijn. Trek krijg ik er niet van maar de zenuwen wel. 

Belofte is belofte, afspraak is afspraak.

Ik zal t nog wel leren. Nl op de dag dat de werken in huis beginnen. Lang leve aannemers en afspraken :angry:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lente:

Hier even een stevig lesje voor mezelf vanmiddag. Een vriendin die overigens heel aardig is, maar afspraken vaak niet bepaald zo nauw neemt, zou langskomen. Op haar verzoek zou ik haar verder helpen met een haakwerkstuk. Ik klaar zitten, lekkers gehaald voor bij thee of koffie etc etc. Na een uur wachten , waarbij ik vooral mezelf sneu vond en gepasseerd en.. Etc, ...............voicemail ingesproken, appje gestuurd. Niks gehoord. Eigenlijk begon ik al flink geïrriteerd te worden ( dit is al de zoveelste keer blabla).

Maar de boel omgedraaid. Geen slachtofferrol, andere dingen gaan doen en nuttige en er een leuke middag van gemaakt. Het bleek overigens dat ze helemaal niet thuis was/ is. ( Ze woont pal bij en auto was weg) Eerder had ik de neiging te gaan mokken , in een bui te gaan zitten " hangen" etc.., met vaak vervolgens de nodige craving.....die ik in wezen dan zelf had gecreëerd. Nu voor mijzelf gekozen. Dat  leer ik steeds beter. En nu aan de opnieuw gekochte bio citroenlimonade ( bij kwekerij in de buurt). Lekker, met een tevreden hondje naast me en zo direct hartige muffins in de oven maken. Zo kan het ook. 

Dat lesje ook ooit gehad toen ik voorzitter was van een (toen nog vrij nieuwe en zelf opgezette) NA-meeting. Alles klaargezet en -gelegd, koffie gezet
en wachten. Al zou er maar één iemand komen, dan kon je spreken van een meeting. Maar er kwam niemand.
Na een kleine tien minuten mezelf op zitten vreten maar koffie voor mezelf ingeschonken, en wat in de literatuur gaan lezen..
Na een kwartiertje hoopte ik vurig dat er niet alsnog iemand zou komen want ik had het naar m'n zin zo in m'n uppie. Wat een rust en wat een heerlijk sfeertje
om die literatuur aandachtig te lezen.. Ik heb het volledige uur volgemaakt en met een beetje spijt dat 'het' voorbij was de boel weer opgeruimd en afgesloten.
Maar waar ik aanvankelijk boos en teleurgesteld was, was ik uiteindelijk tevreden en dankbaar voor deze ervaring.

Uiteindelijk is het met deze meeting helemaal goed gekomen. Wordt, als ik de verhalen later hoorde, nog steeds druk bezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...