Yvonne Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 oooh Gypsy, wat ellendig meis. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Och nee Gypsy, wat shit! Las in je verhalen dat jullie het zo leuk hadden samen. Bah, niet leuk Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Wat ontzettend bout Gypsy. Ik hoop altijd dat het in een opwelling gezegd is en dat het naderhand weer goed komt. Misschien gebeurd dat ook, wie weet. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Wat naar voor je Gypsy! Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Bah Gypsy. Bah. Voelde je iets aankomen of viel het rauw op he dak? Weer wakker in de tent. We hebben een prachtige gehuurd. Heel gezellig. We knappen er alle vier van op. Ik betrap mijzelf op innerlijke genoeglijkheid. Fijn gevoel. Nietmeer, Reacher en Gypsy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 57 minuten geleden zei Gypsy: Goedemorgen Slechte dag, mijn vriend heeft het uitgemaakt Was allemaal te ingewikkeld voor hem Ach wat naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Wat was ingewikkeld dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Heb trouwens ook een bout dag voor de boeg. Heb soms zo geen zin meer in dit leven. Niet dat minzelf wat aan ga doen hoor. Maar voelt als een hoop geploeter. Voor niets. Wat is het nut?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Het nut is denk ik wat jij ervan maakt. En dat kan best veel zijn! Herkenbaar gevoel hoor. Pas sinds recent echt verander bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Soms bekruipt me dat gevoel. Ben meestal optimistisch. Soms even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 @Gypsy: dat is zijn verlies! Hij mist nu een oprechte, authentieke vrouw in zijn leven die verfrissend naar de dingen kijkt. En bovendien super fit is met al die stappen die ze maakt op een dag. En totdat jij dit ook zo gaat zien, een dikke knuffel. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Laat de cola zero maar voortaan zitten hoor lieve @Yvonne, ik ga wel aan de koffie voortaan. Ga ik in het echt leven ook proberen. Dat is even moeilijk @SophieS, soms zitten die dagen er tussen. Geen reden om te gaan drinken hoor fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Vergenoegd is zo’n leuk woord @Lika, en zo’n fijn gevoel Ik mis mijn oppas parkietje. Maar niet wat eruit kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Mijn vriend loopt te bibberen en ruikt naar het alcohol dat uit zijn poriën komt. Ik weet niet zo goed wat ik met die opmerking wil. Maar als ik het hier niet kan delen, waar dan wel. Ik ga werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Gypsy Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Reacher, dass war einmal. Ook voor ons. Misschien een lichaamsherinnering die getriggerd werd? En nu machteloosheid naar vriend? (zou ik hebben) ♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Dank jullie. Weet niet precies wat er speelt.....maar voelde wel al wat afstand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Reacher: Ik mis mijn oppas parkietje. Maar niet wat eruit kwam. wacht maar even Reacher, ik zal wel even voor parkietje komen spelen. Ik kom er aan gerold ah, oeh, kereun. 13 augustus 2018 bewerkt door bolletje NickyLJ80, Reacher en fleurtje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Ja Reacher, ooit was dat ook zo voor ons. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 3 uur geleden zei Gypsy: Dank jullie. Weet niet precies wat er speelt.....maar voelde wel al wat afstand Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Regen, regen, regen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 En onweer...ik zit te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 50 minuten geleden zei Lika: Regen, regen, regen.... Regenlaarzen aan en vissen maar! Zeiden ze tegen ons toen we nog nat achter onze oren waren. Als t regent komen de visjes naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Maar je zit misschien niet aan een waterplas met vissen in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Hier dadelijk met vriendin naar een van de optredens van vandaag op t plein. Vreselijke slagermuziek maar ik vind t heerlijk om de oudjes (en dan bedoel ik echt oudjes) te zien schudden met hun poep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden