Spring naar bijdragen

Maandag 13 augustus 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemiddag.
Vanaf vanmorgen vroeg in m'n flat bezig geweest met opruimen, schoonmaken en twee keer de auto volladen met spullen voor de kringloop.
Morgen verder. Eind van de maand willen we 'm in de verkoop doen. Godzijdank is het niet meer zo heet. Trappen op- en afsjouwen blijft echter helaas
trappen op- en afsjouwen, ongeacht de temperatuur. Beetje bekaf nu dus.
Verder niet veel te melden, de hersens staan met dit voor mij ongewone fysieke gedoe een beetje stil.
Of het moet zijn (wat melden betreft) dat ik er weer een maandje kan bijschrijven. Elke keer als het de 13e is ben ik me weer bewust van het feit dat ik
gestopt ben met drinken.. :mellow: Dag voor dag wordt vanzelf maand voor maand en jaar voor jaar. Geen kunst aan. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandro,
Dat doe je goed. Mij heeft hardlopen enorm geholpen in het begin om niet te beginnen met drinken. Ik liep altijd rond een uur of vier s-middags omdat dat mijn start tijd qua drinken was. De zucht ging er door weg en het geluksgevoel kwam boven tijdens het lopen. Schijnt iets met dopamine te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei lady jane:

Reacher, dass war einmal. Ook voor ons. Misschien een lichaamsherinnering die getriggerd werd? En nu machteloosheid naar vriend? (zou ik hebben) ♥

Ha lieve Lady! Ja dat klopt wel. Die machteloosheid ook. Een lieve fatsoenlijke man die nooit iemand kwaad zou doen. Probeert met zelfmedicatie zijn slaapproblemen op te lossen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...