Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bah Gypsy. Bah. Voelde je iets aankomen of viel het rauw op he dak?

Weer wakker in de tent. We hebben een prachtige gehuurd. Heel gezellig. We knappen er alle vier van op. Ik betrap mijzelf op innerlijke genoeglijkheid. Fijn gevoel.

Geplaatst

Heb trouwens ook een bout dag voor de boeg. Heb soms zo geen zin meer in dit leven. Niet dat minzelf wat aan ga doen hoor. Maar voelt als een hoop geploeter. Voor niets. Wat is het nut?? 

Geplaatst

@Gypsy: dat is zijn verlies! Hij mist nu een oprechte, authentieke vrouw in zijn leven die verfrissend naar de dingen kijkt. En bovendien super fit is met al die stappen die ze maakt op een dag.

En totdat jij dit ook zo gaat zien, een dikke knuffel. 

Geplaatst

Mijn vriend loopt te bibberen en ruikt naar het alcohol dat uit zijn poriën komt. :brokenheart: Ik weet niet zo goed wat ik met die opmerking wil. Maar als ik het hier niet kan delen, waar dan wel. 

Ik ga werken. 

Geplaatst
50 minuten geleden zei Lika:

Regen, regen, regen.... 

Regenlaarzen aan en vissen maar! 

Zeiden ze tegen ons toen we nog nat achter onze oren waren. Als t regent komen de visjes naar boven.

Geplaatst

Hier dadelijk met vriendin naar een van de optredens van vandaag op t plein. Vreselijke slagermuziek maar ik vind t heerlijk om de oudjes (en dan bedoel ik echt oudjes) te zien schudden met hun poep :heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...