Spring naar bijdragen

Donderdag 26 juli


Nietmeer

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Wij stonden vanmorgen wél om half zes op, Yvonne. Normaal om half zeven en dan luisteren we altijd nog even naar het nieuws op radio 2, dan er uit. Maar om half zes
is er op het halve uur nog geen nieuws.. hé-le-maal in de war nu... :P

Maar nee hoor, 't gaat nu nog wel best. Ben alleen blij dat dat tropenrooster van m'n vrouw niet in september valt. Dan zou het om half zes al weer donker
zijn en dát is nou net het enige wat ik zo vervelend vind aan vroeg opstaan... dat donkere (en ook dat kouwe), en dat maakt het 's zomers een stuk makkelijker, dat lichte...

De hondjes geloofden er niks van, dat ze al naar buiten moesten. Maar die slapen nu weer gewoon lekker door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja rolling stone jopie, ik zou ook graag willen dat ik álles zélf op zou kunnen lossen en niet zo afhankelijk was van anderen, vooral wat betreft de pecunia.
Want dát is wat het voor mij zo vervelend maakt om hulp in te schakelen. De kosten. Bovendien, ook niet onbelangrijk, moet er maar nét hulp aanwezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denemarken, inderdaad. Eerder was dat altijd een 'doorgangsland' naar Zweden, net als België dat voor ons is om in Frankrijk te komen.
Maar dit keer Denemarken zelf. We zouden eerst naar Letland maar omdat de honden meegaan en de oudste niet de jongste meer is en af
en toe wat aan de kwakkel, hebben we besloten wat dichter bij huis te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge tjonge..moeder heeft slecht geslapen. Pokkewarm in de kamer dus bijna om het uur wakker en dan natuurlijk moeten plassen van al dat water gedurende de dag.

Dochter is net vertrokken naar TML. Die gaat afziiiiiiiiieeeeen. Maar goed, twintigers kunnen er al beter tegen. Ik heb haar gezegd veel te drinken, bij voorkeur water :angry:. Hopelijk doet ze dat ook. Geen drankjes aan te nemen van anderen, drank altijd in t oog te houden en nooit alleen op den dool te gaan. Dan nog ff haar tas reorganiseren want dat was niet logoisch ingepakt.  Intussen dat ook twaalf keer zeggen en haar erop wijzen dat ze dat toch es ne keer mocht doordenken. Blablabla...Kind helemaal opgedraaid en blij dat ze door kon :D. Moeder kon zagen. Ik heb haar gezegd dat één van de weinige voorrechten zijn :P

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ingewikkeld is het niet hoor, Francoise. Je kunt jopie helemaal door elkaar husselen, voor wat betreft in een bus wonen en buschauffeur zijn, en dan
klopt het nog steeds. Als een bus, zeg maar.
Ze woont (voor een groot gedeelte, voor zover ik het kan volgen) in een bus en ze werkt 'op de bus' als chauffeur..

Maar nu maak ik van de vraag die je eigenlijk aan jopie stelde mijn vraag..
Sorry, jopie. 't Was al gebeurd voor ik 't in de gaten had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, hoofd vol kennis en nou maar hopen dat het er zodirect nog uitkomt,  ik heb een tentamen in Amsterdam. Dat wordt met de bus en dan met de nieuwe metrolijn noord/zuid en dan nog een metro. Jammer, ik genoot altijd van de ritjes met de tram dwars door Amsterdam heen. Nu zal ik vnl. in het donker zitten, haha! Maar ook wel weer leuk. En dan te bedenken dat ik jarenlang niet meer met de bus/ trein en vliegtuig durfde. Zondag vlieg ik naar Mallorca, alsof het niks is. Times have changed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei jopie:

Als je vragen hebt....   zit behoorlijk dicht bij t vuur. :P   [....]

Ik dacht meer aan net andersom jopie, dat jij aan nancy kunt vragen. Ik begrijp het zo dat zij nu (na met goed gevolg afleggen van tentamen) de deskundige is
op het gebied van werkstress bij buschauffeurs... Ik heb eigenlijk geen idee met wat voor studie nancy bezig is. Maar wat dat ook is, nancy,
wel veel succes natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...