Antoinnette Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Goedemorgen Dagpact Antoinnette Beterschap Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Goedemorgen wanneer kan je verhuizen @Antoinnette Dagpact Antoinnette Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Goedemorgen heb een goed dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Goedemorgen frummers, Heerlijk koel buiten (nog wel...) Binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 (bewerkt) Goeie morgen beste mensen. Antoinette verhuizen? Een speciale reden? Maar je hebt er zin in las ik net. 12 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Goedemorgen dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Goedemorgen Bol en Kruidje. Antoinnette, gefeliciteerd met de aanstaande verhuizing. Lars ziek, wat heb je? ... beterschap uiteraard... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Beetje schoolziek geloof ik valt nu wel weer mee maar blijf wel thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 3 minuten geleden zei Lars: Beetje schoolziek geloof ik valt nu wel weer mee maar blijf wel thuis Ohoohoohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Nou, geniet dan maar van jouw dagje spijbelen... En morgen hopelijk weer echt zin om aan de slag te gaan... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Goedemorgen allemaal, Iedereen een fijne dag gewenst. Vandaag een Chinese Accupressuur massage voor mij, heftig maar ik weet hoeveel het opleverd de dagen erna. Ik noem het ook wel een stevige body pangang! Daarna een afspraak met een heel leuk persoon. Benieuwd wat deze dag gaat brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Goedemorgen De laatste loodjes voor de vakantie. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Sterkte met de laatste loodjes! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 3 uur geleden zei Lars: Goedemorgen wanneer kan je verhuizen @Antoinnette Dagpact Antoinnette Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Goedemorgen allemaal, Alweer gewerkt, straks weer aan de bak Zou wel een uurtje kunnen pitten, maar gaat natuurlijk niet Na het werk ook nog een vracht boodschappen doen Bah, totaal geen zin in, maar ja heb bijna niets meer in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Ja erg stil op de dagdraad. Lijkt erop dat iedereen een eigen draadje heeft tegenwoordig, jammer, maar hun goed recht. Met mij gaat het goed. Hoop binnenkort te gaan verhuizen, kom ik echt middenin het centrum te wonen. Blijf wel onder de hoede van beschermd wonen. Beste wat ik heb gedaan. Niet drinken lukt ook goed, ook geen tegenslagen op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Ik vind die eigen draadjes zelf wel fijn. Hier op de dagdraad gaat het vaak minder over hoe we omgaan met (niet) drinken en veel meer over de dagelijkse ditjes en datjes. Helemaal prima natuurlijk maar ik heb zelf niet zo de behoefte om te vertellen wat ik vandaag ga doen enzo. Maar ik vind het fijn om te lezen dat het goed met je gaat Antoinette. En ik wil hier op de dagdraad ook wel even vieren dat ik vandaag drie maanden niet gedronken heb, ik wist niet dat ik het in me had en ik wist ook niet dat het zóveel voordelen heeft om niet te drinken. Antoinnette, Lars en Nietmeer reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Van harte gefeliciteerd Yana, knappe prestatie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Chapeau Yana, je ligt 2maanden voor op mij, ik voel warempel iets van competitiedrang opkomen. Zou ik je nog in kunnen halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Dat hoop ik niet voor Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Gefeliciteerd @Yana met je 3 maand hier toch wel wat ziek vandaag maar gaat nu wel weer goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Thee ik bedoelde het niet op die manier hoor, meer uit bewondering, enzo van dat wil ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Komt vanzelf @Nietmeer gewoon elke dag de eerste niet nemen eigenlijk is het heel simpel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Ja Lars zo simpel kan het zijn! Heb het vandaag ook weer gedaan, was niet eens zo eenvoudig maar toch gelukt! IJsvogel en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2018 Goed zo ik ga slapen tot morgen maar weer Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden