Spring naar bijdragen

Zondag 8 juli 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei NickyLJ80:

Vrijdagavond na het eten is ze op stap gegaan. Niet meer gezien daarna. En ja gesteriliseerd en gechipt ook. Ze is bijna 3. Heb maar een melding gemaakt bij Amivedi vanmorgen.  Afwachten nog maar even. 

Och Nicky dat zijn 2 dagen, probeer je geen zorgen te maken. Dat moet je maar proberen te doen als ze 14 dagen weg is. Ik heb 15 jaar bij de dierenamb. gewerkt en daar kwamen  katten terug na 3-4 mnd. Maar goed dat je de Ami Vedi  gebeld  hebt. Misschien staat ze vanavond voor de deur te mauwen. Een kat vergeet nooit z'n huisje. Sterkte meis en hoop maar op het beste.:heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Ik haat loslopende katten. M'n ene hond vreet graag kattenpoep. Is op zich niet zo abnormaal, maar ik vind m'n hond knuffelen daarna even minder fijn.
Sinds een maand of twee ruim ik, als ik de drol van m'n eigen hond opruim, ook een "wildvreemde" drol op. Het ligt overal werkelijk bezaaid met drollen. In plaats
van me er kwaad over te maken heb ik me voorgenomen het probleem zeer minimaal aan te pakken. We betalen dan wel 47,04 euro belasting per hond per jaar
(twee stuks) maar daar kunnen we geen schone stad van verwachten.
Ik vermoed dat ik regelmatig kattendrollen opruim, vooral die uit geveltuintjes...

Ik haat :P mensen die denken dat ze kattendrolletjes oprapen. Een kat gaat ook nooit een drolletje leggen bij een drolletje van een andere kat. Bovendien begraven ze hun drol netjes. Een hond niet. Nee Kotje dat zijn heel echte hondenkeutels die jij raapt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bolletje:

Ik haat :P mensen die denken dat ze kattendrolletjes oprapen. Een kat gaat ook nooit een drolletje leggen bij een drolletje van een andere kat. Bovendien begraven ze hun drol netjes. Een hond niet. Nee Kotje dat zijn heel echte hondenkeutels die jij raapt.

 

O nee, echt niet. Katten leggen ook keutels onder geparkeerde auto's en bij ons tegen de garagedeur in het hoekje. Daar ben ik zelf getuige van geweest. En de geveltuintjes zijn
hier zo klein (een straatsteen groot) dat er geen zand is om ze in te begraven. Ze leggen hun drolletjes gewoon op de stoep tegen de plantjes aan.
Honden begraven hun drollen niet, nee. Daarom ruim ik die zelf op. Maar toen we nog een tuin hadden heb ik regelmatig in kattendrollen gegraaid tijdens
het onkruid wieden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, over kinderen gesproken.. wij hebben geen kinderen, niet geheel naar wens. Maar we hebben vaak te horen gekregen dat we
maar mazzel hadden, zo zonder kinderen. Soms ben ik het daar nu inderdaad een beetje mee eens, maar het voelde destijds niet als mazzel hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nancy mensen zeggen soms de meest rare en oninvoelbare dingen over iets omdat ze geen idee hebben waar ze over praten. Zwijgen zou dan ook goede tip zijn, maar dat hebben ze vaak niet door. Het is überhaupt vreselijk om een kind te verliezen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...