Spring naar bijdragen

Zondag 8 juli 2018

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeie morgen meiden,

Koffie? Ja graag Von.

Dadelijk even bed verschonen beetje poetsen want morgen komt de thuishulp:D hahahaha. Ik wil niet hebben dat zij alles op moet ruimen dus doe ik alles wat ik kan en een paar dingen die zij doet. Verder vandaag de waterafvoer af maken. Wil het in m'n vijver laten stromen. Kijk en die vijver is 15-5-1.80 dus dat kost nogal wat. Ik maak het zo dat de rommel opgevangen wordt en alleen het schone regenwater in de vijver komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎7‎-‎7‎-‎2018 om 08:27 zei bolletje:

Wat is er met het kereltje aan de hand dan? Hopelijk niets ergs.:rose:

Mijn zoon heeft het syndroom van down @bolletje

Lieve lieve Fransoise,

Dit zijn de mooiste, eerlijkste, en zuiverste mensen die er zijn. Dit zijn zo'n fijne mensen, die moeten we met z'n allen in ere houden en heel zuinig op zijn want dat verdienen ze.

Dit is voor jouw manneke. Hartjes Plaatjes

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Mijn zoon heeft het syndroom van down @bolletje

Lieve lieve Fransoise,

Dit zijn de mooiste, eerlijkste, en zuiverste mensen die er zijn. Dit zijn zo'n fijne mensen, die moeten we met z'n allen in ere houden en heel zuinig op zijn want dat verdienen ze.

Dit is voor jouw manneke. Hartjes Plaatjes

Aah wat lief Bolletje:heart:. Ja hij wint van ons allemaal daar waar het telt....... tis echter helaas 1 van de laatste der mohikanen.  Ze worden al Zeer vroegtijdig opgespoord en uitgeroeid.  Klote maatschappij . En die maatschappij, dat zijn wij :angry:.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieverd de mens neemt zich het recht om te beslissen over leven en dood. Deze kinderen hebben gewoon het recht om te leven en wij hebben alleen de plicht, net zo als bij ieder ander kind om ze daarin te beschermen, te sturen en te helpen. :lips::heart: Kinderen hebben niet zoveel nodig om gelukkig te zijn.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen laatkomers,

Hoe lang is lang Nicky? Is ze gesteriliseerd en gechipt? Hoe oud is ze?

Vrijdagavond na het eten is ze op stap gegaan. Niet meer gezien daarna. En ja gesteriliseerd en gechipt ook. Ze is bijna 3. Heb maar een melding gemaakt bij Amivedi vanmorgen.  Afwachten nog maar even. 

Laatste loodjes Françoise en dan lekker genieten :sun:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei NickyLJ80:

Heb maar een melding gemaakt bij Amivedi vanmorgen.  

Ik raad je aan ook een melding te doen bij de plaatselijke dierenambulance en als je gebruik maakt van facebook ook een melding te doen bij de plaatselijke 'vermiste en gevonden huisdieren'  Nicky. 
Ik hoop dat jouw poezebeest weer heel snel thuis zal zijn... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haat loslopende katten. M'n ene hond vreet graag kattenpoep. Is op zich niet zo abnormaal, maar ik vind m'n hond knuffelen daarna even minder fijn.
Sinds een maand of twee ruim ik, als ik de drol van m'n eigen hond opruim, ook een "wildvreemde" drol op. Het ligt overal werkelijk bezaaid met drollen. In plaats
van me er kwaad over te maken heb ik me voorgenomen het probleem zeer minimaal aan te pakken. We betalen dan wel 47,04 euro belasting per hond per jaar
(twee stuks) maar daar kunnen we geen schone stad van verwachten.
Ik vermoed dat ik regelmatig kattendrollen opruim, vooral die uit geveltuintjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...